vertina tabligh

ایده‌هایی برای ایجاد تحول و زیباترکردن خانه شما

ایده‌هایی برای ایجاد تحول و زیباترکردن خانه شما

 همه ما طرفدار پیشرفت های مقرون به صرفه هستیم که می تواند ارزش خانه شما را بیافزاید و ایجاد تحول در خانه شما شود و نحوه استفاده شما از فضای زندگی را به حداکثر برساند.

اما از کجا باید شروع کرد و چگونه با بودجه بازسازی و ایجاد تحول کنیم ؟

به دلیل فرسودگی خانه‌ها کمترهوشمند به نظر می‌رسند، با وسایل کهنه و رنگ‌های قدیمی و خورده شده ظاهر حرفه‌ای و پیچیده اتاق‌های شما را کاهش می‌دهد. با این حال، هوشمند کردن خانه شما لازم نیست دشوار باشد.

چه بخواهید خانه خود را تعمیر کنید تا آن را بفروشید یا فقط بخواهید ایجاد تحول و به روز رسانی رادر فضای زندگی خود به ارمغان بیاورید، همیشه برای اینکه  نتایج بزرگ به دست بیاورید نیازی به هزینه های زیادی نیست گاهی با هزینه کم هم می‌شود ایجاد تحول و زیبایی کرد.

به تعدادی از این ایده ها و نکته ها اشاره می‌کنیم:

  • فرش را با چوب جایگزین کنید.

اگرچه فرش‌ها می‌توانند در دو هفته اول خرید شما گرم و کرکی بمانند، اما نگهداری از آن‌ها دشوار است، زیرا بسیاری از خانواده‌ها متوجه می‌شوند که فرش‌هایشان به‌سرعت لکه‌دار می‌شود، یا لایه‌های آن به زودی فرسوده می‌شود.

این می تواند ظاهری قدیمی به خانه شما بدهد، به خصوص اگر در تلاش هستید که فرش ها را با همیشه تمیز نگه دارید. برای اطمینان از اینکه خانه شما ظاهری هوشمندانه و زیبا دارد، باید فرش های خود را با کفپوش های ساختمانی چوبی جایگزین کنید، که موجب می‌شود خانه شما برای سال های آینده شیک و هوشمند به نظر برسد، و ایجاد تحول صورت پذیرد.

ایجاد تحول-002
ایجاد تحول و زیباترکردن خانه
  • مبلمان خود را بازیابی کنید.

اگرچه مبلمان به دلیل استفاده منظم ممکن است به سرعت پاره یا کهنه شوند، بسیاری از خانواده ها نمی توانند دائماً میز، صندلی و مبل خود را تعویض کنند. اگر اینطور است، باید راه هایی برای بازگرداندن مبلمان خود به ظاهر اولیه پیدا کنید.

به عنوان مثال، محصولات پاک کننده زیادی در بازار وجود دارد که می تواند به بازگرداندن پولیش و رنگ به چوب ها و پارچه ها و همچنین بازسازی آنها کمک کند.

اگر می‌خواهید ظاهر خانه‌تان را زیبا کنید، اما نمی‌توانید قسمت عمده مبلمان خود را جایگزین کنید، باید در عوض روی مبلمان نرم سرمایه‌گذاری کنید که می‌تواند هرگونه آسیب یا خراش روی مبلمان یا کفپوشتان را پنهان کند. همچنین می توانید برای حفظ ظاهری هوشمندانه، اینها را اغلب بشویید. نه تنها این، بلکه مبلمان نرم می توانند خانه شما را فوراً مد روز جلوه دهند.

  • یک لایه رنگ جهت ایجاد تحول به دیوار اضافه کنید.

ساده‌ترین راه برای زیباتر کردن و ایجاد تحول در ظاهر خانه، اضافه کردن یک لایه رنگ اضافی به هر اتاقی است که دیوارهای آن پژمرده یا ترک خورده یا کثیف شده است. این یک روش فوق العاده ساده و موثر است که خانه شما را فوراً روشن تر نشان می دهد، و کل ظاهر خانه شما را به شکلی قابل توجه تغییر می دهد.

  • مرتب کردن

هوشمند نگه داشتن خانه گاهی اوقات می تواند به سادگی از بین بردن شلوغی های اتاق های شما باشد. شما می توانید این کار را با سازماندهی اتاق های خود و اطمینان از اینکه همه چیز جای مناسب خود را دارد، دور ریختن هر چیزی که دیگر دوست ندارید یا نیاز ندارید و افزایش واحدهای ذخیره سازی خود انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که فضای شما تنگ یا شلوغ به نظر نمی رسد.

ایجاد تحول-003
ایجاد تحول و زیباترکردن خانه
  • دکور خانه خود  را ساده نگه دارید.

دکوراسیون ساده یک مورد از هوشمندی است. شما باید به دنبال تزئین با وسایل چوبی تیره باشید که عنصری از ظرافت را به هر اتاقی می‌آورد و رنگ و اثاثیه هماهنگ در یک یا دو رنگ که می‌تواند زیباتر شدن و ایجاد تحول در اتاق و در کل خانه کمک کند.

  • یک راه پله شیک داشته باشید.

پله ها اغلب اولین چیزی است که بازدیدکنندگان هنگام ورود به خانه شما می بینند. پس چرا پله های کهنه را با یک راه پله شیک به روز نکنید؟

همچنین یک مکان عالی برای افراط در برخی رنگ ها است. با انتخاب یک رانر راه راه یا رنگی پررنگ تاثیر زیادی می توانید بگذارید. یا با یک بافت خنثی یا پرزهای ضخیم و کم رنگ شیک باشید.

  • قفسه های سفارشی بسازید.

شما هرگز نمی توانید فضای ذخیره سازی زیادی داشته باشید، بنابراین با قفسه بندی سفارشی از هر اینچ فضای موجود در خانه تان حداکثر استفاده را ببرید. از طرح‌های هوشمندانه برای طاقچه‌ها تا گوشه‌های دشوار، استفاده بهینه از فرورفتگی‌های نامناسب، بهترین راه برای استفاده از هر گوشه و کناری برای ذخیره سازی هوشمندانه است.

  • یک نورگیر نصب کنید.

اگر ایده اتاق زیر شیروانی تاریک یا حمام اتاق زیر شیروانی دارید نورگیرهای بدون پایه یک راه حل معماری نسبتاً ارزان برای ایجاد تحول در این زمینه هستند.

  • یک اتاق باغ اضافه کنید.

بدون نیاز به یک ایده گران قیمت برای توسعه خانه های کوچک به ملک خود فضای اضافی را بدهید. با نصب ایده طراحی اتاق باغ فضای محدود زندگی را با بودجه به حداکثر برسانید.

  • یک چمن فوری ایجاد کنید.

با چمن مصنوعی فوق‌العاده واقعی، فضای سبز را به فضای بیرونی خود اضافه کنید. چمن مصنوعی، همه چیزهایی که باید بدانید به جای بریدن آن، فقط باید هر چند وقت یکبار آن را با جاروبرقی تمیز کنید.

برخلاف نمونه واقعی، در زیر آفتاب داغ زرد نمی‌شود و خشک نمی‌شود، بنابراین اگر به دنبال ایده‌های باغ بدون علف هستید، انتخابی کاربردی و خوش‌نظر است.

  • درهای داخلی را به روز رسانی یا تعویض کنید.

با افزودن یک در جدید، به هر اتاقی به‌روزرسانی فوری بدهید. از رنگ های متداول رنگ گرفته تا اصلاح دربهای داخلی قدیمی تا درب های  شیشه ای، مجموعه ای جدید از درها می توانند چیدمان خانه را متحول کنند.

  • پرده ها یا پرده های جدید و جذاب را آویزان کنید و ایجاد تحول کنید.

هر اتاقی را با یک ایده جدید در مورد پرده زیباسازی و ایجاد تحول کنید. ساخت پانل های پرده بدون خط راحت تر از پرده های سنتی است. بدون چین خوردگی برای افزایش مقدار پارچه مورد نیاز، می توانید به سراغ گزینه های لوکس تری بروید.

  • تعمیرات اساسی پنجره های ارسی

شکاف‌های اطراف یک پنجره تک ارسی معمولی می‌تواند به اندازه یک سوراخ 6 متر مربع باشد. بنابراین کمک گرفتن از یک متخصص برای تعمیر نمونه های اصلی به طور چشمگیری عملکرد آنها را بهبود می بخشد و قبض های گرمایشی شما را کاهش می دهد.

ایجاد تحول-004
  • کرکره های شیک آویزان کنید.

ایده‌های شاتر پنجره هوشمند می‌تواند در هر اتاقی نمودی داشته باشد، و به‌ویژه اگر نمی‌دانید چگونه پنجره‌ای را بپوشانید  مفید هستند. آنها حریم خصوصی را فراهم می کنند و روشی جالب برای فیلتر کردن نور هستند. یا آنها را با پرده های کم رنگ ترکیب کنید یا به طور کلی از سایر روش های درمان پنجره بردارید.

  • لامپ قدیمی را به روز کنید.

روشنایی خود را با یک چراغ روشنایی جدید به روز کنید. چراغ آویز خود را در اتاق ناهارخوری به روز کنید. لامپ های خود را در اتاق نشیمن با یک لامپ جدید که قیمت مناسبی هم دارد و به شما کمک می کند فضای خود را در یک نور کاملا جدید ببینید جایگزین کنید و با همین امر موجب ایجاد تحول شوید.

  • نمایش گل ها و گیاهان

گل ها و گیاهان روشی ارزان برای ایجاد تحول و زیبایی در یک اتاق هستند. یک گلدان مورد علاقه پیدا کنید و یک دسته گل رنگارنگ اضافه کنید یا یک گیاه گلدانی دوست داشتنی را روی میز نمایش دهید.

جمع بندی

همانطور که متوجه شده اید، راه های مختلفی وجود دارد که می توانید خانه خود را با بودجه ای زیبا جلوه دهید و ایجاد تحول در آن کنید. انتخاب رنگ مناسب، اجتناب از اقلام ارزان و بی کیفیت و خرید عاقلانه بهترین ترفندهایی است که طراحان داخلی برای ایجاد طرح های با کیفیت بالا از آن استفاده می کنند و همین امر موجب زیبایی و خاص تر جلوه دادن منزل یا محل کار می‌شود.

مزیت برند ورتینا :

تیم مبنا با برند تجاری ورتینا کادری متخصص در امر دکوراسیون داخلی و اجرای فعالیت‌های عمرانی سازه می‌باشد.

  • سبک شناسی و ایجاد هویت ساختمانی و مشاوره توسط تیم فنی و مهندسی.
  • طراحی و ارائه پلان های معماری متناسب با سبک مورد نیاز.
  • آنالیز کیفی و ریالی و اصلاح طرح متناسب با بوجه پروژه.
  • زمانبندی و اولویت بندی اقدامات اجرایی برای تحقق دوره پروژه ازجمله نوسازی و بازسازی و تخریب.
  • تامین تجهیزات و بررسی کیفی مصالح و تجهیزات.
  • اجرای طرح توسط تیم متخصص و متعهد.
  • ارائه تضمین کیفی و خدمات سالانه.
  • به کارگیری دیوارهای پیش ساخته و سبک  و نقاشی ساختمان و پتینه کاری و سقف ساختمان
  • طراحی داخلی (دکوراسیون آشپزخانه، انتخاب و طراحی کابینت، طراحی اتاق کودک و…)
  • انواع کابینت(mdf، پانل روکش چوبی، کابینت ممبران و…)

امیدواریم  این مقاله توانسته باشد برای شما مفید واقع شود. ما در اینجاییم تا شما راحت زندگی کنید. ما باور داریم یک سرپناه برای شما آخر رضایت نیست و خلق رضایت هنر ما است.

شما اگر می‌خواهید ملکی را بفروش برسانید. اگر می‌خواهید در یک ملک سکونت کنید. هر تغییری را برای بهبودی و ایجاد حس خوب را برای خود رقم بزنی نیاز دارید یک متخصص را درکنار خود داشته باشید.

اگر افتخار دادید و مارا به عنوان یک متخصص انتخاب کردین، از شما درخواست می‌کنیم که به ما اعتماد کنید.

شماره تماس: 09-88288307-021