vertina tabligh

بهترین کابینت آشپزخانه چه ویژگی دارد؟

بهترین کابینت آشپزخانه چه ویژگی دارد؟

در دکوراسیون آشپزخانه المان کابینت بسیار اهمیت دارد. شما می توانید کابینت‌هایی که سطح بالایی دارند را به عنوان ترکیبی از سه فاکتور تعیین کنید.  این سه عامل مواد با کیفیت، طرز کار شایسته و یک جلوه خاص و طراحی منحصر به فرد.

ما امروزه برنامه‌های بسیار بزرگتری برای زیباسازی و بازسازی آشپزخانه خود در نظر داریم. ما رویای اتاق‌های زیبا که به عنوان محل اصلی تجمع برای خانواده باشد را داریم. ما تصمیم داریم با نوع طراحی آنها احساس فضایی وسیع و آرامش بخش داشته باشیم.

با چنین آرزوهای بلند و وسیع عواملی مورد نیاز است از جمله بهترین کابینت آشپزخانه  تا ما را به آن طراحی موردنظر برساند.در این مطلب ما در نظر داریم در مورد بهترین کابینت آشپزخانه صحبت کنیم. امیدواریم مطالبی که گفته می‌شود، مورد استفاده شما قرار بگیرد.

آشپزخانه در منزل فضایی است بیشترین استفاده را دارد. آشپزخانه فقط فضایی که در آن آشپزی می‌کنیم نیست. فضایی است که همراه با اهل خانه صبح خود را شروع می‌کنیم و بعد از یک روز طولانی درآنجا به استراحت می‌پردازیم. بنابراین با التفات به میزان اهمیت آشپزخانه، باید مطابق با نیازهای خاص شما طراحی و دکوراسیون گردد.

با شروع بازسازی آشپزخانه، یکی از جنبه‌هایی که به آسانی آشکار می‌شود این است که کابینت‌ها یک المان اساسی در طراحی آشپزخانه هستند. شما بهترین کابینت‌ آشپزخانه ای را که با بودجه شما امکان پذیر است، نیاز دارید.

هنگام انتخاب بهترین کابینت آشپزخانه نیازاست نکاتی را رعایت کنیم:

زمان تلاش برای کاهش میزان هزینه‌ها، انتخاب بهترین کابینت آشپزخانه می تواند یک پیشنهاد پیچیده ای به نظر برسد . امکان دارد سازنده ناگزیر شود در کیفیت ساخت، متریال، اسلاید یا سخت افزار تغییراتی دهد. موارد زیر برخی از مهمترین فاکتورهایی هستند که هنگام انتخاب بهترین کابینت آشپزخانه باید در نظر بگیرید.

1. انواع متریال کابینت

تولید کنندگان کابینت از مواد متفاوتی به منظور ساخت بهترین کابینت آشپزخانه به کار می‌برند.

بهترین کابینت آشپزخانه2
بهترین کابینت آشپزخانه

چوب واقعی: چوب اصلی اغلب برای درهای کابینت یا قاب‌ها استفاده می‌شود. کابینت‌های آماده برای ساخت و مونتاژ به ندرت به طور کامل از چوب واقعی ساخته می‌شوند.

تخته سه لا: اکثر تولید کنندگان از تخته سه لا برای ایجاد باکس‌های کابینت استفاده می‌کنند. متریال تخته سه لا بسیار محکم و ارزان تر از تخته‌های چوبی جداگانه است، هرچند ظاهری مشابه دارند.

تخته فیبر با چگالی بالا: در بعضی از کابینت‌های رنگ شده تخته فیبر با چگالی بالا به کار می‌برند. تخته فیبر یک محصول دست ساز است. رنگ را خوب می گیرد و از چوب یا تخته سه لا مقرون به صرفه تر و ارزان‌تراست.

تخته خرده چوب: شماری از کابینت‌های مقرون به صرفه از تخته خرده چوب، تلفیقی از تراشه‌های چوب و رزین یا چسب با مواد روکش دار ساخته شده اند. این نوع اگرچه در برابر آب خیلی دوام ندارند، اما کابینت‌های ساخته شده از تخته خرده چوب ارزان هستند.

2. سبک ساخت کابینت

انتخاب‌های ظاهری متنوعی و بی شماری در نوع و سبک کابینت وجود دارد. سبک کابینت به ظاهر ونما اشاره می‌کند. سبک‌های متداول درب از جمله سنتی، مدرن، معاصر، روستایی و … است. کابینت‌های مدرن مناسب خانه های امروزی هستند.

تعدادی از کابینت‌ها دارای قاب چهره هستند و برخی دیگر دارای قاب نیستند.در برخی از کابینت‌ها، درها داخل کابینت تعبیه شده است و همین امر باعث شده است تا ظاهری یکدست و زییبا داشته باشند. انتخاب بهترین کابینت آشپزخانه با توجه به فضا و نوع ساخت آشپزخانه صورت می‌گیرد.

3.ابزار و یراق با کیفیت و مناسب

سخت افزار یا همان ابزار و یراق  برای تکمیل بهترین کابینت آشپزخانه یکی دیگر از مهمترین المان‌ها محسوب می‌شود. بسیاری از مردم  دوست دارند کابینت‌های با رنگ روشن را با ابزار و یراق تیره رنگ متمایز و زیباتر کنند. در حالی که دیگران ترجیح می دهند فلز صیقلی روشن داشته باشند. کابینت های سنتی روستایی ممکن است دارای دستگیره و کشنده چوبی باشند.

تمام کابینت‌های استاندارد و با کیفیت دارای لولا درب بسته با گواهینامه هستند. یعنی تست شده اند که بتوانند وزن استاندار را تحمل کنند و به آسانی باز و بسته شوند. اتصالات مناسب برای کابینت تجاری و همچنین مسکونی، در طیف گسترده ای از سبک‌های طراحی وجود دارد. ابزارهای کابینت باید به گونه ای ساخته شده باشد که بسیار کاربردی و ارگونومیک باشند.

بهترین کابینت آشپزخانه3
بهترین کابینت آشپزخانه

4. نوع رنگ آمیزی و سطح

رنگ و سطح بهترین کابینت آشپزخانه تا حد زیادی بر اساس سلیقه و بودجه تعیین می‌شود.

چوب رنگ آمیزی شده: چوب رنگ آمیزی ظاهر طبیعی دارد. اما از آنجا که این کابینت‌ها تنها از بهترین قطعات چوب ساخته شده اند، اغلب گران هستند.

کابینت‌های رنگ شده  اغلب این امکان را دارند با هر سبک طراحی داخلی هماهنگ شوند. نکته ای که حائز اهمیت است این است که رنگ معمولاً مات است و قادر است عیوب چوب‌های درجه پایین را پوشش دهد. کابینت‌های چوبی رنگ آمیزی اغلب مناسب تر و مقرون به صرفه تر از کابینت‌های چوبی رنگی هستند.

لمینت: لمینت موادی است که کابینت‌های تخته خرده چوب را می پوشاند و ظاهر و رنگ آنها را مشخص می‌کند. موارد متنوع زیادی از لمینت از جمله ورقه های نازک از چوب واقعی، چوب مصنوعی و ملامین موجود هستند. لمینت به ندرت به اندازه چوب رنگ شده استحکام دارد.

در کابینت‌های آماده مونتاژ، کابینت‌های رنگ آمیزی شده و لمینت رایج ترین نوع هستند.

5.تعبیه کشو در طراحی

یکی از مزیت‌های طراحی آشپزخانه جدید، امکان سفارشی سازی فضا برای کاربردی تر شدن آن است. بسیاری از بازسازی کننده‌ها کشوهایی را تعبیه می‌کنند که برخی از آنها به طور خاص برای نگهداری ظروف، قابلمه و تابه یا وسایل دیگر طراحی شده اند. نوعی کشوهای عمودی وجود دارد که مابین کابینت‌ها در نظر گرفته می‌شود تا ادویه جات ترشی جات و سایر وسایل کوچک در آنجا قرار گیرد.

سخت افزار کشو به طور معمول نحوه عملکرد کشو را نشان می‌دهد. کف کشو باید وزن محتویات کشو را بتواند تحمل کند. به همین دلیل است که ما استفاده از کناره‌های چوب سخت جامد را با کف کاملاً ضبط شده در نظر داریم. جعبه‌های کشویی چوبی با اتصالات استاندارد برای بهترین کابینت آشپزخانه در نظر گرفته می‌شود. این به دلیل استحکام، دوام و زیبایی طولانی مدت اتصالات استاندارد است.

6. قاب‌های کابینت مستحکم و با کیفیت

قاب‌های کابینت با دوام و با کیفیت، موجب ایجاد ثبات می‌شوند. قاب در زمان حمل و نصب جعبه کابینت را نگه می‌دارد. نصاب‌های حرفه ای کابینت اغلب برای نصب کابینت‌های بدون قاب هزینه بیشتری دریافت می‌کنند، زیرا زمانبرتر است. دلیل آن این است که کابینت بدون قاب نیاز به نصب دقیق تری دارد. کابینت‌های بدون قاب فاصله کمی بین درهای کابینت دارند ، بنابراین قسمت نصب باید کاملاً هم سطح باشد. این امر به ویژه در فضاهایی که ممکن است کف و دیوارها ناهموار باشند اهمیت ویژه ای دارد.

7.تمیز کردن فضای داخلی

سطوح داخلی کابینت آشپزخانه باید به راحتی قابلیت تمیز کردن داشته باشد. فضای درون یک کابینت نیز باید بسیار مستحکم و مقاوم باشد تا عمر کابینت‌ها بدون در نظر گرفتن  رنگ آمیزی و دیگر موارد بالا باشد.

ملامین و لامینت دو ماده متفاوت و در عین حال مشابه هستند. آنها به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت سطح کاملی برای فضای داخلی کابینت هستند. اکثر بخش‌های داخلی کابینت ملامین و لمینت با دانه چوب با رنگ روشن هستند.

8. صفحه پشت کابینت با دوام و یک تکه

برای استحکام و سهولت نصب، بهترین کابینت آشپزخانه با کیفیت دارای صفحه پشتی یک تکه و مستحکم هستند. یک پانل کامل پشتی به کابینت این امکان را می دهد که در هر نقطه ای از پشت کابینت به طور مستقیم به میخ های دیواری متصل شود. اگر نصب مستلزم برش کابینت در اطراف لوله ، لوله کشی یا برق باشد، اصلاح در قسمت پشتی ساده تر خواهد بود.

بهترین کابینت آشپزخانه4

هزینه ساخت کابینت

هنگام خرید کابینت و مقایسه هزینه‌های کابینت، به دنبال خصوصیات ساخت بالا باشید. این امر به شما کمک می‌کند تا کابینت‌هایی با کیفیت  و در عین حال زیبا برای خانه خود انتخاب کنید.

سخن پایانی

طراحی آشپزخانه شما مانند قدم زدن در پارک نیست. شما باید تحقیقات و بررسی‌های زیادی انجام دهید. با متخصصان در ارتباط باشید. مشاوران و متخصصان ورتینا می‌توانند شما را راهنمایی کنند تا انتخاب مناسب و مقرون به صرفه ای داشته باشید.  نحوه تصمیم گیری شما تعیین می کند که آیا کابینت شما بیش از 20 سال برای شما کار می‌کند یا بعد از چند سال مجدد مجبور به تغییر هستید. برای شروع بهترین کابینت آشپزخانه و با کیفیت عالی پیدا کنید.

چه کابینت‌های از نوع سفارشی و چه از جنس چوب یا لمینت را انتخاب کنید  انتخاب بهترین کابینت آشپزخانه برای فضای آشپزخانه شما به یک فضای غذاخوری و آشپزی کاربردی و جذاب به وجود می‌آورد.

بهترین کابینت آشپزخانه برای سال‌های طولانی بادوام و زیبا هستند. متأسفانه برخی از کابینت‌ها در مدت یک یا دوسال به مشکل برمی‌خورند. مشکلاتی از جمله درهای کج ، کشیده شدن کشوها، سطح خراشیده شده ، لولاهای شل موجب ایجاد ظاهری زشت و زننده می‌کند. به همین دلیل مهم است که بهترین کابینت آشپزخانه را با کیفیت ساخت بالا انتخاب کنید.

مزیت استفاده از برند ورتینا:

تیم مبنا با برند تجاری ورتینا کادری متخصص در امر دکوراسیون داخلی و اجرای فعالیت های عمرانی سازه می‌باشد.

  • سبک شناسی و ایجاد هویت ساختمانی و مشاوره توسط تیم فنی و مهندسی.
  • طراحی و ارائه پلان های معماری متناسب با سبک مورد نیاز.
  • آنالیز کیفی و ریالی و اصلاح طرح متناسب با بوجه پروژه.
  • زمانبندی و اولویت بندی اقدامات اجرایی برای تحقق دوره پروژه ازجمله نوسازی و بازسازی و تخریب.
  • تامین تجهیزات و بررسی کیفی مصالح و تجهیزات.
  • اجرای طرح توسط تیم متخصص و متعهد.
  • ارائه تضمین کیفی و خدمات سالانه.
  • به کارگیری دیوارهای پیش ساخته و سبک  و نقاشی ساختمان و پتینه کاری و سقف ساختمان
  • طراحی داخلی (طراحی دفتر کار، طراحی اتاق کنفرانس، طراحی اتاق کودک و…).

ممنونیم که این مقاله را مطالعه فرمودید. امیدواریم که توانسته باشیم مثمر ثمر باشیم و اطلاعات جدیدی را به شما انتقال داده باشیم.

ما در اینجاییم تا شما راحت زندگی کنید. ما باور داریم یک سرپناه برای شما آخر رضایت نیست و خلق رضایت هنر ما است.

شما اگر میخواهید ملکی را بفروش برسانید. اگر میخواهید در یک ملک سکونت کنید. هر تغییری را برای بهبودی و ایجاد حس خوب را برای خود رقم بزنی نیاز دارید یک متخصص را درکنار خود داشته باشید.

اگر افتخار دادید و مارا بعنوان یک متخصص انتخاب کردین، از شما درخواست میکنیم که به ما اعتماد کنید.

شماره تماس: 09-88288307-021