vertina tabligh

دلیل انتخاب کانترهای گرانیتی چیست؟ قیمت + کیفیت آن

دلیل انتخاب کانترهای گرانیتی چیست؟ قیمت + کیفیت آن

انتخاب یک کانتر می‌تواند به سختی متریالی باشد که از آن ساخته شده است. انواع، رنگ‌ها و سبک‌های فراوانی برای انتخاب موجود است. همگی مزایا و معایب خاص خود را دارند. از آنجایی که مردم تمایل دارند برای مدت طولانی از کانترها استفاده کنند، این تصمیمی است که می‌خواهید در ابتدا مطمئن شوید که درست انجام می‌دهید یا خیر.

هنگامی که تصمیم شما در مورد نوع ماده ی به کار رفته است، بقیه انتخاب‌های شما باید با سهولت بیشتری در جای خود قرار گیرند.

هزینه بازسازی کانتر آشپزخانه چقدر است؟

گرانیت یک انتخاب محبوب برای این کار است زیرا نه تنها شیک است، بلکه قادر است به خانه شما نیز ارزش بدهد. کانتر‌های گرانیتی جایگزین ارزان تری نسبت به سنگ مرمر است، در حالی که رنگ‌ها و الگوهای بی شماری را برای انتخاب عرضه می‌کند. بنابراین حتی اگر رنگی مشابه با دیگران داشته باشید، ممکن است با الگوی کاملاً متفاوتی روبرو شوید که کانترهای شما را منحصر به فرد می‌کند.

برای آشنایی با هزینه های متنوع مربوط به نصب کانترهای گرانیتی با مشاوران ما در ورتینا تماس حاصل فرمایید.

قیمت کانترهای گرانیتی

قبل از اینکه هر گونه بازسازی اتفاق بیفتد، باید بدانید چه هزینه ای برای شما خواهد داشت. اگر در حال انجام یک بازسازی کامل هستید، خواه آشپزخانه باشد یا حمام، کانترها تنها بخشی از پروژه هستند، بودجه بندی درست از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

کانترهای گرانیتی به تنهایی هزینه به صورت متری در بردارد و بایت هر متر تخمین زده می‌شود. قیمت سنگ مرمر برای نسبت به سنگ گرانیت مناسب تر است. حالا چرا گرانیت انتخاب محبوب‌تری است؟

این هزینه که گفته می‌شود شامل نصب نمی‌شود، بنابراین بسته به اینکه چقدر فضای پیشخوان دارید، کانترهای انتخابی شما می‌توانند هزینه بیتری داشته باشند. به طور معمول، هزینه متوسط ​​کانترهای گرانیتی نصب شده در آشپزخانه وابسته به فاکتورهایی متفاوت است و طبق آن بررسی می‌شود.

کانترهای گرانیتی یک سرمایه گذاری است که مدتی دوام می آورد. گرانیت به طور طبیعی بادوام و بسیار مقاوم در برابر حرارت است و هنگامی که به درستی مهر و موم شود، می‌تواند برای چندین دهه دوام داشته باشد. به همین دلیل است که انتخاب‌هایی که در مورد کانترهای گرانیتی خود انجام می‌دهید نباید ساده در نظر گرفته شود.

درجه‌های مربوط به گرانیت

 کانترهای گرانیتی -004

فقط روی رنگ‌ها تمرکز نکنید. مطمئن شوید که درجه‌های گرانیت را در نظر می گیرید. پس از همه، شما می‌خواهید بدانید که پولی دارید را صرف چه چیزی می‌کنید.

سه سطح کیفیتی از گرانیت وجود دارد برای کانترهای گرانیتی از آن استفاده می‌شود، که از درجه پایین تا درجه بالا را در بر می‌گیرد. درجه با رنگ‌ها، رگه‌ها، حفره‌ها، نشانه‌ها، ضخامت و مقدار مواد نرمی که تشکیل می‌شود، تعیین می‌شود. حتی کشوری که در آن استخراج شده است می‌تواند بر سطح عیار تأثیر بگذارد.

درجه 1

این سطح اول در نظر گرفته می‌شود و معمولاً به عنوان درجه تجاری یا سازنده نام برده می‌شود. این نوع اغلب پیش ساخته است و بیشتر در آپارتمان‌ها، مدل‌های پیش ساخته یا حتی مبلمان به چشم می‌خورد.

گرانیت سطح 1 نازک تر از مابقی سطوح است. معمولاً حدود سه هشتم اینچ ضخامت دارد و اغلب برای استحکام بیشتر به پشتی تخته سه لا نیاز دارد. همچنین طراحی ساده ‌تری دارد و رنگ‌های استاندارد بیشتری دارد.

درجه 2

این درجه متوسط در نظر گرفته می‌شود. کمی با کیفیت تر از سطح 1 است. ضخیم تر است و به طور متوسط سه چهارم اینچ اندازه آن است. رنگ‌ها و طرح‌ها منحصربه ‌فردتر از آنچه در گرانیت سطح 1 می‌بینید هستند.

درجه 3

این گرانیت با درجه بالا در نظر گرفته می شود و می تواند از سطح 3 به بالا اجرا شود. بنابراین، اساساً، هر چه سطح بالاتر باشد، کیفیت بهتری دارد.

این درجات از نظر ظاهر و منبع نادرتر هستند و می توانند رنگ‌های غیر معمول و همچنین رگه ها و الگوهای بیشتری داشته باشند. آنها همچنین حاوی مقادیر قابل توجهی از مواد سخت و نرم هستند.

گرانیت وارداتی نیز به دلیل هزینه حمل و نقل بالا به دلیل وزن مواد، حدود 30 درصد بیشتر از گرانیت داخلی قیمت دارد.

این می تواند وسوسه انگیز باشد که با سطح پایین تر بروید، زیرا گرانیت، در نهایت، گرانیت است. اما مطمئن شوید که همه گزینه های خود را می‌سنجید. کانترها معمولاً یک نقطه کانونی در آشپزخانه یا حمام هستند و از آنجایی که از این اتاق‌ها استفاده زیادی می‌شود، می‌خواهید مطمئن شوید که بیشترین هزینه را دریافت می‌کنید.

قیمت گذاری بر اساس نوع

هنگامی که این درجه‌های مختلف گرانیت را در نظر می‌گیرید، درک بیشتری از چگونگی تاثیر کیفیت بر هزینه به دست می آورید. این به شما کمک می‌کند بودجه‌بندی کنید تا بتوانید مطمئن شوید که گرانیت با بالاترین کیفیت را در چارچوب بحث مالی خود دریافت می‌کنید.

در سطح پایین، کانترهای گرانیتی هزینه کمتری دارد. سطح متوسط، سطح 2، رایج ترین نوع،و قیمت بیشتری دارد.

 کانترهای گرانیتی -002
کانترهای گرانیتی -001

این یک اختلاف قیمت کاملاً متفاوت است. و فراموش نکنید: کار و نصب می تواند این هزینه ها را بسته به سطح خدمات افزایش یا کاهش دهد. هزینه ارسال ممکن است اضافی باشد. هزینه کانترهای گرانیتی ممکن است شامل آبپاش‌هایی نباشد که ممکن است بخواهید اضافه کنید. به علاوه سایر بافت‌های تکمیلی یا ویژگی‌های لبه های خاص.

عوامل دیگری بر انتخاب شما در مورد کانترهای گرانیتی شما تأثیر می‌گذارد.

کانترهای آشپزخانه

گرانیت به دلیل دوام و مقاومت در برابر گرما، ماده خوبی است که می توان برای میز آشپزخانه در نظر گرفت. بنابراین اگر نیاز دارید تابه داغ را روی کانتر قرار دهید، گرانیت می‌تواند حرارت را تحمل کند. برای جلوگیری از مشکلات، فقط مطمئن شوید که آن را به درستی مهر و موم و نگهداری کنید. توصیه می شود هر سال گرانیت را دوباره آب بندی نمایید.

گرانیت می‌تواند در اثر ضربه های شدید آسیب ببیند، اما می تواند مقداری سایش و پارگی معمولی را به خوبی تحمل کند.

لبه‌های کانترهای گرانیتی

لبه‌ها معمولاً جزییاتی نادیده گرفته‌ شده در انتخاب میز هستند، اما آخرین لمس برای بازسازی میز شماست. لبه‌ها می‌توانند بر کارایی، سبک و ایمنی اتاق تأثیر بگذارند.

یکی از اولین چیزهایی که باید در نظر بگیرید، کاربردی بودن طراحی در مقابل نحوه ظاهر آن هنگام در نظر گرفتن گزینه‌های لبه است.

  • لبه مستقیم

لبه‌های مستقیم برای طراحی تمیز و تمیز مناسب هستند و روی صفحات گرانیتی نازک و ضخیم به طور یکسان کار می کنند. لبه‌های مستقیم با هم ترکیب می‌شوند. لبه‌های مستقیم لزوماً تیز نیستند، زیرا گوشه ها کمی گرد هستند. هم برای محافظت از سنگ در برابر آسیب و هم برای جلوگیری از صدمات در صورت برخورد تصادفی به آن.

  • لبه مربع

این سبک تمایل به تیز بودن دارد. همچنین بیشتر مستعد آسیب و تراشه است. از سوی دیگر، ظاهر مدرن تری ارائه می دهد.

  • لبه اریب

این ظاهر هم شیک و هم زاویه دار است و همچنین یک انتخاب محبوب است. دارای یک گوشه بریده و صاف است. که اغلببا زاویه 45 درجه است. سفارشی کردن آن آسان است، به طوری که با دکوراسیون کلی شما مطابقت داشته باشد.

  • لبه اریب دوبل

این ظاهر ابعاد اضافی را برای تأثیر بصری بیشتر ایجاد می‌کند. این یک لبه با دو زاویه 45 درجه است، یکی در بالا و دیگری در پایین، معمولاً مربع به پایین و بازتاب نور بیشتری دارد.

  • لبه ربع گرد

این سبک که به عنوان لبه مدادی نیز شناخته می‌شود، با خطوط تیز و تمیز خود ظاهری مدرن ارائه می‌کند.

  • لبه آبشار

با این سبک، لبه در بالا نیمه گرد است و به نظر می‌رسد که اصلاً لبه ای وجود ندارد. این سبک همچنین ایمن تر است، زیرا لبه‌های تیز ندارد.

گزینه‌های رنگ گرانیت

 کانترهای گرانیتی -006
کانترهای گرانیتی -001

کانترهای گرانیتی در رنگ های متنوعی تولید می‌شوند که می توانند با هر تم آشپزخانه ای هماهنگ شوند.

گرانیت چیست؟ گرانیت نوعی سنگ آذرین است که از کانی‌هایی مانند کوارتز و فلدسپات تشکیل شده است. این ترکیب جایی است که گرانیت ظاهر خالدار خود را پیدا می کند. همچنین به همین دلیل است که می تواند از سفید مایل به کرم تا سیاه عمیق و تقریباً هر رنگی در این بین متغیر باشد.

کانترهای گرانیتی سفید خالص به سختی به دست می آیند. بنابراین گران تر هستند. پیدا کردن کانترهای گرانیتی سفید با چرخش‌های سیاه یا خاکستری آسان تر است. برخی حتی رنگ‌های آبی و قرمز را در ترکیب دارند.

کانترهای مشکی و خاکستری همچنین می‌تواند حس امروزی تری به شما بدهد.

گرانیت قهوه ای و بژ کمی تطبیق پذیرتر هستند. می‌توان از آنها در انواع سبک‌های آشپزخانه استفاده کرد. این سایه‌ها می‌توانند از مدرن به کلاسیک تبدیل شوند و در سمت ارزان‌ تر قرار بگیرند.

 کانترهای گرانیتی -003
کانترهای گرانیتی

مزیت برند ورتینا:

تیم مبنا با برند تجاری ورتینا کادری متخصص در امر دکوراسیون داخلی و اجرای فعالیت های عمرانی سازه می‌باشد.

  • سبک شناسی و ایجاد هویت ساختمانی و مشاوره توسط تیم فنی و مهندسی.
  • طراحی و ارائه پلان های معماری متناسب با سبک مورد نیاز.
  • آنالیز کیفی و ریالی و اصلاح طرح متناسب با بوجه پروژه.
  • زمانبندی و اولویت بندی اقدامات اجرایی برای تحقق دوره پروژه ازجمله نوسازی و بازسازی و تخریب.
  • تامین تجهیزات و بررسی کیفی مصالح و تجهیزات.
  • اجرای طرح توسط تیم متخصص و متعهد.
  • ارائه تضمین کیفی و خدمات سالانه.
  • به کارگیری دیوارهای پیش ساخته و سبک  و نقاشی ساختمان و پتینه کاری و پارکت
  • طراحی داخلی (دکوراسیون آشپزخانه، انتخاب و طراحی کابینت، طراحی اتاق کودک و…)
  • انواع کابینت(mdf، پانل روکش چوبی، کابینت ممبران و…)

امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. ما در اینجاییم تا شما راحت زندگی کنید. ما باور داریم یک سرپناه برای شما آخر رضایت نیست و خلق رضایت هنر ما است.

شما اگر میخواهید ملکی را بفروش برسانید. اگر میخواهید در یک ملک سکونت کنید. هر تغییری را برای بهبودی و ایجاد حس خوب را برای خود رقم بزنی نیاز دارید یک متخصص را درکنار خود داشته باشید.

اگر افتخار دادید و مارا بعنوان یک متخصص انتخاب کردین، از شما درخواست میکنیم که به ما اعتماد کنید.

شماره تماس: 09-88288307-021


برای دانلود مقاله اینجا کلیک کنید.


برای دانلود پادکست مقاله اینجا کلیک کنید.