vertina tabligh

راه‌های استفاده مجدد کابینت‌های قدیمی آشپزخانه

راه‌های استفاده مجدد کابینت‌های قدیمی آشپزخانه

اگر قصد دارید کابینت‌های قدیمی آشپزخانه خود را کنار بگذارید و کابینت‌های جدید نصب کنید، برای دکوراسیون آشپزخانه انتخاب‌های زیادی دارید. شما می‌توانید کابینت‌های قدیمی آشپزخانه را بفروشید یا ببخشید. اگر کابینت‌های قدیمی آشپزخانه آنقدر بد هستند که برای فروش یا اهدا مناسب نیست آنرا دور بیاندازید.

اگر کابینت‌های قدیمی آشپزخانه شما فقط نیاز به لیفت ظاهر دارند، چندین گزینه نیز خواهید داشت. اگر کابینت‌های قدیمی آشپزخانه شما چوبی هستند و با سبک آن را دوست دارید، می‌توانید آن‌ها را سمباده بزنید و سپس آن‌ها را مجدد رنگ کنید و لکه گیری کنید. اگر فکر می‌کنید این سبک نیز نیاز به جدید شدن دارد، جایگزینی درب‌ها و سخت‌افزار کابینت را با سبک جدید در نظر بگیرید. اگر کابینت‌های قدیمی آشپزخانه شما از جنس لمینت هستند، رنگ آمیزی مجدد شاید کمی پیچیده تر باشد. با یک متخصص نقاشی مشورت کنید تا مطمئن شوید که از متریال وفنون مناسب استفاده می‌کنید.

بدون رنگ آمیزی کابینت‌های قدیمی خود، می‌توانید آنها را سمباده بکشید. همچنین روکش‌هایی جدید به آن اضافه کنید که تقریباً به رنگ‌های چوبی جدید می‌رسد.

کابینت خانه یکی از گران ترین اجزای خانه به حساب می‌آید. اگر در حال انتخاب کابینت آشپزخانه یا حمام جدید هستید، با استفاده از کابینت‌های قدیمی آشپزخانه در هزینه صرفه جویی می‌گردد و به خانه شما جلوه می‌دهد. هنگامی که کابینت‌ها به روز می شوند، ارزش خانه شما را بالا می‌برد.

در ادامه مواردی را که باعث جذابیت و روح بخشیدن به آشپزخانه شما و به روز رسانی خانه می‌گردد، ذکر کرده ایم. ایده‌های عملی برای طراحی آشپزخانه متمایز وجود دارد.

کابینت‌های قدیمی آشپزخانه -003
کابینت‌های قدیمی آشپزخانه

راه‌های روح بخشیدن و استفاده مجدد کابینت‌های آشپزخانه قدیمی

  • کابینت‌های قدیمی آشپزخانه را رنگ کنید:

کابینت‌های قدیمی خود را با یک لایه رنگ تازه با رنگ نیمه براق با کیفیت رنگ آمیزی کنید. مطمئن شوید که کابینت‌های بدون رنگ سنباده کاری شده اند. برای حداکثر نتایج، از یک مشاوره معماری داخلی مثل ورتینا یا یک کابینت ساز برای نوع خاص کابینت خود مشاوره بگیرید.

  • تغییر یا افزودن سخت افزار درب کابینت‌ها:

 بدون تغییر درب فیزیکی، کشش‌ها و دستگیره‌های سخت افزاری کابینت این امکان را دارد ظاهر جدیدی به کابینت شما بده. همین امر موجب می‌گرددعملکردی مناسب و بهتر را ارائه دهد. فلزاتی مدرن از جمله کروم، نیکل، مس یا فولاد ضد زنگ را انتخاب کنید. سبک‌ها از مینیمالیستی و درب‌های نازک گرفته تا دستگیره‌های مستطیلی پیچیده‌تر و منحنی‌تر وجود دارند.

  • قالب بندی تاج را اضافه کنید:

اگر کابینت‌های قدیمی آشپزخانه شما در شرایط خوبی قرار دارند، اما فقط به ظاهری مجلل و متفاوت‌تر نیاز دارید، جزئیات چوبی مانند تاج و دندونه‌ها را اضافه کنید. جزئیات کابینت چوبی به آشپزخانه شما قد و عظمت می‌دهد. برای مطابقت و هماهنگی لکه های چوبی جدید با کابینت‌های موجود، همه اجزا را به طور همزمان یک شکل کنید.

  • درهای شیشه ای را به کابینت‌های خود اضافه کنید:

با این هدف که به کابینت‌ها جذابیت روستایی اضافه کنید، درهای چوبی یا آهنی را با درهای شیشه ای جایگزین کنید. اگر تصمیم به اضافه کردن شیشه دارید، ظروف تزئینی یا اقلام ویترینی را در این کابینت‌ها قرار دهید.

  • کابینت‌های جایگزین:

کابینت‌هایی که قدیمی هستند، اما هنوز یکپارچگی ساختاری و ظاهری خوبی دارند، برای بازسازی مناسب هستند. بازسازی شامل تغییر درهای قدیمی و کشوها و جایگزینی با درهای جدید است.

  • برداشتن کامل درها

قفسه‌ها و کابینت‌های نیمه باز برای کسانی است که دوست دارند ظروف و لوازم را به نمایش بگذارند. آشپزخانه‌ها می‌توانند با استفاده از قفسه‌های باز برای روشن‌تر کردن آشپزخانه و دیوارهایشان، حس تزئینی به آن بیافزایند. می‌توانید داخل کابینت‌ها را رنگ آمیزی کنید تا پس زمینه زیبایی به ظروف ببخشید.

  • نورپردازی زیر و روی کابینت‌های آشپزخانه قدیمی

 جدیدتر کردن کابینت قدیمی می‌تواند به معنای بهبود عملکرد آن نیز باشد. در نظر داشته اشید که با روشنایی بیش از حد و زیر کابینت، جان تازه ای به کابینت‌های خود بدهید. نورپردازی محیط را بزرگتر می‌کند و روشنایی زیر کابینت را زیباتر می‌کند.

  • امکانات بیشتر را به کابینت‌های موجود بیافزایید.

برای کابینت‌های قدیمی آشپزخانه که هنوز ظاهر خوبی دارند، امکاناتی مانند قفسه بشقاب و قفسه‌های نمایش را اضافه کنید تا ظاهر فعلی خود را به روز کنید. برای ایده‎های بیشتر و جذابتر به متخصصین در این زمینه مراجعه نمایید.

کابینت‌های قدیمی آشپزخانه -002
کابینت‌های قدیمی آشپزخانه
  • صفحات کابینت را با وسایل خود هماهنگ کنید.

هنگامی که کابینت شما از نظر زیبایی ظاهری بهبود یافت، لوازمی را انتخاب کنید که با صفحات کابینت مطابقت دارند. این یک گزینه خوب برای کسانی است که کابینت‌ها را با جلوی درها و کشوها طراحی می کنند. یخچال و فریزر، ماشین ظرفشویی، و کشوهای گرمایشی/خنک کننده دارای انواعی با پوشش قابل تنظیم برای جذابیت و هماهنگی یکپارچه هستند.

  • کابینت را به اتاق‌های مجاور گسترش دهید:

اگر فضای ذخیره‌سازی در داخل آشپزخانه ندارید، ارتقاء کابینت‌های جدید در اتاق نشیمن و ناهارخوری مجاور ممکن است مشکل شما را حل کند. استخدام یک کابینت ساز را برای ارزیابی فضا و بودجه خود در نظر بگیرید.

روش‌هایی که می‌توانید آشپزخانه خود را بدون آسیب رساندن بهبود دهید.

اگر بودجه محدودی دارید، اما همچنان مشتاق فضایی مدرن‌تر هستید، در اینجا چند ایده هوشمندانه برای به‌روزرسانی‌های سریع، آسان و مقرون به صرفه وجود دارد.

  • به چیدمان آشپزخانه موجود اهمیت دهید.

این کار هزینه های شما را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. جابجایی کمدها، لوله کشی، دیوارها، برق و غیره هزینه زیادی به همراه دارد. هر چه بیشتر بتوانید خودتان انجام دهید، بیشتر پس انداز خواهید کرد.

  • دوباره از وسایل خود استفاده کنید.

اگر وسایل شما هنوز سالم هستند، دوباره از آنها استفاده کنید و قبل از اینکه سینک آشپزخانه را دور بیندازید، با یک پاک کننده ساینده ملایم آن را به خوبی مرور کنید.  پولی را که پس انداز می‌کنید را برای یک شیر آب جدید خرج کنید!

  • رنگ

ساده ترین راه برای شروع یک رنو ارزان قیمت رنگ است. با دادن چند لایه رنگ روشن، خنثی یا سفید به دیوارها، سقف، قاب درها و پنجره ها فوراً فضای تاریک و خسته را روشن کنید.

  • تغییر کابینت‌ها

نکته بعدی که باید به آن توجه کنید کابینت آشپزخانه است. اگر از نظر ساختاری سالم هستند اما فقط قدیمی هستند یا سایه‌های وحشتناکی دارند، می‌توانید با کسری از هزینه‌ای که برای تعویض کل کابینت هزینه دارد، درها، جلوی کشوها و سخت‌افزار را رنگ کنید یا تعویض کنید.

چه کابینت‌های قدیمی آشپزخانه شما چوبی یا لمینت باشد، یک محصول رنگ مناسب وجود دارد. بیشتر کابینت‌های آشپزخانه دارای اندازه استاندارد هستند، به طوری که می‌توان درب‌های جایگزین را در واحدهای موجود نصب کرد. اگر از ایده رنگ آمیزی تمام درهای کابینت خود دلسرد شده اید، هزینه رنگ آمیزی آن ها توسط یک سرویس رنگ آمیزی آشپزخانه را بررسی کنید. این ممکن است حتی کمتر از تعویض درب ها باشد، و روکش کار سخت و حرفه ای است. .

  • درهای کمد را بردارید

یکی دیگر از راه حل های سریع این است که درها را به طور کامل از کابینت های روی نیمکت موجود جدا کنید یا آنها را با قفسه‌های ساده و باز جایگزین کنید تا ظاهری مطبوع و مدرن داشته باشید. حتی پشت قفسه ها را با کاغذهای رنگارنگ رنگ آمیزی یا خط بکشید تا رنگ و جذابیت بیشتری پیدا کند.

  • یک نیمکت جدید

اگر میز و اسپلش بک شما روزهای بهتری را دیده اند، چندین گزینه دارید. البته می‌توانید آن‌ها را جایگزین کنید.هزاران گزینه کم‌هزینه برای انتخاب وجود دارد.

کابینت‌های قدیمی آشپزخانه -004
کابینت‌های قدیمی آشپزخانه

سخن پایانی

با روش‌های بسیار مفید برای بازیافت کابینت‌ها و درهای آشپزخانه، دیگر نیازی به دور انداختن آنها نیست. بنابراین سعی کنید خانه خود را منحصر به فرد کنید و در این فرآیند مقداری پول پس انداز کنید. اگر می خواهید یک قدم جلوتر بروید، طیف وسیعی از کابینت‌های آشپزخانه جدید ما را مرور کنید. شما قادر خواهید بود با هزینه کم کابینت‌های قدیمی آشپزخانه خود را تعمیر و بازسازی کنید و با این کار جلوه جذاب و زیبایی به آشپزخانه و خانه خود ببخشید. در رابطه با به روز رسانی و بازسازی منزل و محل کار خود با مشاوران و متخصصان ما تماس حاصل فرمایید.

مزیت برند ورتینا در مورد استفاده مجدد کابینت‌های قدیمی آشپزخانه

تیم مبنا با برند تجاری ورتینا کادری متخصص در امر دکوراسیون داخلی و اجرای فعالیت های عمرانی سازه می‌باشد.

  • سبک شناسی و ایجاد هویت ساختمانی و مشاوره توسط تیم فنی و مهندسی.
  • طراحی و ارائه پلان های معماری متناسب با سبک مورد نیاز.
  • آنالیز کیفی و ریالی و اصلاح طرح متناسب با بوجه پروژه.
  • زمانبندی و اولویت بندی اقدامات اجرایی برای تحقق دوره پروژه ازجمله نوسازی و بازسازی و تخریب.
  • تامین تجهیزات و بررسی کیفی مصالح و تجهیزات.
  • اجرای طرح توسط تیم متخصص و متعهد.
  • ارائه تضمین کیفی و خدمات سالانه.
  • به کارگیری دیوارهای پیش ساخته و سبک  و نقاشی ساختمان و پتینه کاری و سقف ساختمان
  • طراحی داخلی (دکوراسیون آشپزخانه، انتخاب و طراحی کابینت، طراحی اتاق کودک و…)
  • انواع کابینت(mdf، پانل روکش چوبی، کابینت ممبران و…)

امیدواریم  این مقاله توانسته باشد برای شما مفید واقع شود. ما در اینجاییم تا شما راحت زندگی کنید. ما باور داریم یک سرپناه برای شما آخر رضایت نیست و خلق رضایت هنر ما است.

شما اگر میخواهید ملکی را بفروش برسانید. اگر میخواهید در یک ملک سکونت کنید. هر تغییری را برای بهبودی و ایجاد حس خوب را برای خود رقم بزنی نیاز دارید یک متخصص را درکنار خود داشته باشید.

اگر افتخار دادید و مارا بعنوان یک متخصص انتخاب کردین، از شما درخواست میکنیم که به ما اعتماد کنید.

شماره تماس: 09-88288307-021