vertina tabligh

طراحی کمد لباس مدرن برای اتاق خواب + انواع مدل‌ها

طراحی کمد لباس مدرن برای اتاق خواب + انواع مدل‌ها

برای قرن ها، مردم شیفته طراحی معماری بوده اند، از عجایب هفتگانه باستانی جهان تا شگفتی های امروزی، مانند برج خلیفه. امروزه طراحی و زیبایی شناسی به همان اندازه که از بیرون نقش مهمی را در داخل بازی می کند. طراحی داخلی یک روند رو به رشد است و همه از کودک گرفته تا سرپرست خانواده می خواهند در مورد اینکه اتاق خوابشان چگونه باید باشد نظر داشته باشند. بخش بزرگی از هر اتاق خواب، به خصوص در زندگی شهری مدرن، کمد لباس است!

آنچه قبلاً به عنوان فضای ذخیره سازی برای همه چیز، از لباس های شما گرفته تا لوازم مورد نیاز آرایش شما در نظر گرفته می شد. در این مقاله، نگاهی به برخی از بهترین طرح های کمد لباس برای اتاق خواب خواهیم انداخت و عوامل آن را بررسی خواهیم کرد. که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که کدام طراحی مناسب اتاق شماست!

طرح‌های زیبا برای طراحی کمد لباس برای اتاق خواب

شما میدونید چه عواملی اصلی هستند که باید قبل از انتخاب اندازه و طرح کمد لباس به آنها توجه کنید. در اینجا لیستی جامع از بهترین طرح های کمد لباس برای اتاق هایی با اندازه های مختلف آورده شده است!

  • طراحی کمد لباس مدرن داخلی برای اتاق خواب

اگر صاحب یک آپارتمان یا آپارتمان چند خوابه در هر شهر شهری در هند هستید، حتماً به ستون های رایج، به خصوص در اتاق خواب های اصلی فکر کرده اید. اگر می‌خواهید این ستون‌ها را پنهان کنید، کمد داخلی که تمام عمق و ارتفاع ستون را می‌پوشاند، بهترین طراحی کمد مدرن برای اتاق خواب است. نه تنها با طراحی کمد لباس در مجاورت فضای اشغال شده توسط ستون، در فضا صرفه جویی می کنید، بلکه متوجه خواهید شد که این سبک در عین زیبایی و فضا کارآمد به نظر می رسد!

  • کمد تخته فیبر

اگر عاشق زندگی به روش مینیمالیستی هستید و نمی‌خواهید مبلمان سنگین در اتاق خواب شما انجام شود، پس طرح‌های مدرن المیرا برای ایده‌های اتاق خواب که باید بررسی کنید، کمد دیواری از تخته فیبر است! اینها سبک وزن هستند، به راحتی جمع می شوند و اغلب نسبت به کمدهای چوبی سنتی در هزینه صرفه جویی می کنند. شما می توانید رنگ ها و سایه های طبیعی شگفت انگیزی را انتخاب کنید که آنها را نیز طبیعی نشان دهد.

طراحی کمد لباس-003
طراحی کمد لباس
  • کمد لباس با آینه

اگر به دنبال یک کمد لباس کوچک هستید و فضایی برای کمد لباس به علاوه میز آرایش ندارید، بهترین طرح های کمد لباس برای یک اتاق خواب کوچک، نصب کمد لباسی با آینه ای است که به خود در وصل شده است! این کمدها در میان نسل جوانی که دوست دارند با قیمت کمتری بیشتر به دست آورند، محبوب هستند و گزینه ای عالی است که نیازهای ذخیره سازی و همچنین نیاز به یک آینه بزرگ را برآورده می کند!

  • کمد لباس های بلند یا لفت

از آنجایی که ما در مورد ایده هایی برای یک اتاق خواب با اندازه جمع و جور بحث می کنیم، یکی دیگر از طراحی های شیک کمد لباس برای یک اتاق خواب کوچک استفاده از آسانسور یا فضای مرتفع برای طراحی کمد لباس در اتاق خواب است.

افرادی که مایلند تخت‌های بزرگ را در اولویت قرار دهند و فضایی برای ساخت فضای ذخیره‌سازی ندارند، می‌توانند از فضای مرتفعی مانند اتاق زیر شیروانی برای ساخت کمد لباسی استفاده کنند که به راحتی در دسترس باشد و همچنین باعث صرفه‌جویی در فضا شود و آن را تبدیل به یک کمد لباس واقعاً مدرن برای اتاق خواب کند.

  • کمد لباس فلزی

به کمد لباس نیاز دارید اما نمی خواهید پول زیادی خرج کنید؟ گزینه کمد آهنی برای اتاق خواب است که فضای زیادی را به شما می دهد بهترین بخش این کمدها این است که می توان آنها را به صورت آماده خریداری کرد و اغلب در اندازه هایی هستند که کاملاً با نیاز شما مطابقت دارند!

  • کمد پنل کشویی

امروزه یکی از شیک ترین و جدیدترین طرح های کمد برای اتاق خواب، کمد کشویی است. درب بیرونی کمد را با یک پنل کشویی جایگزین می کند که می تواند در هر دو جهت باز یا بسته شود! این یک طرح کمد لباس جالب است که مناسب اتاق خواب های کوچکتر و همچنین اتاق خواب های بزرگ بزرگتر و جادار است. می توانید به راحتی از چنین کمدهای اتاق خواب برای اتاق کودک خود نیز استفاده کنید!

  • کمد لباس چند منظوره

اگر به دنبال طرح های کمد مدرن اتاق خواب اصلی هستید و یک دیوار بزرگ دارید که می توان از آن به طور کامل استفاده کرد، برای فضای ذخیره سازی بزرگ، انتخاب یک طرح کمد لباس چند منظوره بهترین تصمیمی است که می توانید بگیرید! تفاوت اصلی بین این و کمد لباس سنتی این است که نجار می تواند به راحتی یک واحد تلویزیون، انبار ایمنی برای اشیاء قیمتی، کشو و غیره را در خود کمد بزرگ بسازد.

اگر به دنبال دور شدن از طرح های سنتی هستید، این گزینه عالی برای طراحی دیوار است.

  • کمدهای شیشه ای

چوب زیاد در اتاق خواب را دوست ندارید؟ پس مطمئناً باید کمدهای شیشه ای را بررسی کنید که نه تنها کتابی تازه در اتاق خواب ایجاد می کنند، بلکه حس شخصیت جدیدی را نیز می دهند که فقط می تواند از طراحی کمد مدرن برای اتاق خواب ناشی شود.

این کمدها نسبت به کمدهای سنتی بسیار ارزانتر هستند و همچنین وزن کمی دارند و حمل و نصب آسانی دارند. بسیاری از افراد پانل های شیشه ای را ترکیب می کنند و کمد لباس را به یک کمد کشویی تبدیل می کنند و ظاهر و احساس کل اتاق را بیشتر بهبود می بخشند!

طراحی کمد لباس-002
طراحی کمد لباس
  • طراحی کمد لباس با کشو

آخرین اما مطمئناً کم‌اهمیت در فهرست جدیدترین طراحی‌های اتاق خواب المیرا، کمد لباسی است که همیشه ترجیح داده شده و بسیار محبوب است، کمد لباسی که با یک سری کشو همراه است. این یک گزینه خوب برای افرادی است که مایلند فضای اختصاصی برای انواع مختلف انبار در کمد لباس داشته باشند و ترجیح می دهند به جای باز کردن در، کشوهای جداگانه را بیرون بکشند. این طراحی کمد مدرن برای اتاق خواب ها در میان جوانان حرفه ای که اغلب با هم آپارتمانی ها و هم اتاقی های خود می مانند، محبوب است!

این امر حریم خصوصی بیشتری را ارائه می‌دهد زیرا می‌توانید انتخاب کنید کدام قرعه‌کشی قفل بماند، کدام یک باز بماند و همچنین برای نگهداری اسناد و اشیاء قیمتی، بدون نیاز به سرمایه‌گذاری در فضای ذخیره‌سازی جداگانه، عالی است.

طراحی کمد لباس-004
طراحی کمد لباس

عوامل مهمی که باید قبل از نهایی کردن طراحی کمد لباس برای اتاق خواب در نظر بگیرید

خانه‌ها امروزه در اندازه‌ها، سبک‌های متفاوتی هستند و این به طراحان داخلی این امکان را می‌دهد تا طرح‌های کمد لباس مدرن واقعاً شخصی‌سازی‌شده و قابل تنظیم برای اتاق‌خواب‌ها را ارائه دهند. خانه‌های ییلاقی و ویلاهای مجلل در مقایسه با آپارتمان‌های استودیویی جمع و جور به کمد لباس متفاوتی نیاز دارند.

درک فضای اتاق خواب

ممکن است برخی از بهترین و عجیب‌ترین ایده‌های طراحی را برای کمد اتاق خواب خود داشته باشید، اما اگر فضای اتاق کافی نباشد، برنامه‌های شما خرد می‌شود! قبل از تصمیم گیری در مورد هر نوع کمد، باید فضایی را که می خواهید برای کمد لباس در اتاق خواب رزرو کنید ترسیم کنید و ابعاد آن را بررسی کنید تا متوجه شوید که به چه مساحتی نیاز دارد.

اطراف خود را بشناسید.

محیط اطراف تأثیر زیادی بر نوع مبلمانی که باید در خانه خود داشته باشید دارد. اگر در محلی زندگی می کنید که کار ساختمانی و گرد و غبار دارد، باید حواستان به طراحی برای اتاق خواب باشد و از قبل بدانید که آیا کمد لباس ها به روکش عاری از گرد و غبار نیاز دارند یا خیر.

به طور مشابه، قبل از سرمایه‌گذاری در کمدهای اتاق خواب با کیفیت، باید یک بررسی کامل در مورد نشتی‌های احتمالی، خانه‌ها و بوها انجام شود.

اکنون که تعدادی از بهترین و شیک ترین طرح های کمد لباس برای اتاق خواب را می شناسید، می توانید به راحتی آنالیز کنید که کدام طرح را بیشتر دوست دارید و آن را با فضای موجود در اتاق خود بسنجید! خانه مهم نیست چقدر بزرگ یا کوچک باشد، اتاق خواب یکی از خصوصی ترین و شخصی ترین فضاهای خانه است و کمدها فضای زیادی را در اتاق اشغال می کنند.

سوالا متداول درباره طراحی کمد لباس

Q1. بهترین طراحی کمد لباس برای یک اتاق خواب کوچک کدام است؟

پاسخ اگر اتاق خواب کوچکی دارید، می توانید برای طراحی کمد لباس های بلند یا زیر شیروانی و همچنین یک کمد لباس دو در یک با آینه روپوش کنید.

Q2. بهترین گزینه برای طراحی کمد لباس سبک کدام است؟

پاسخ اگر می خواهید کمد لباسی سبک در اتاق خواب خود داشته باشید، کمد تخته فیبر بهترین گزینه است.

Q3. آیا کمدهای شیشه ای محکم و ایمن هستند؟

پاسخ بله، کمدهای شیشه‌ای بسیار مورد مطالعه قرار گرفته‌اند و دارای یک لایه اضافی از پوشش شیشه‌ای قوی هستند که تضمین می‌کند شیشه برای استفاده افراد از کودکان گرفته تا سالمندان ایمن است.

Q4. آیا می توانید کمد لباس های وینتیج آماده بخرید؟

پاسخ کمدهای قدیمی مد روز و یکی از انتخاب‌های محبوب برای ذخیره سازی هستند. شما به راحتی می توانید کمد لباس های قدیمی را از بازار خریداری کنید یا یک کمد لباس سفارشی با ظاهر و احساس قدیمی تهیه کنید!

Q5. ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین طراحی کمد لباس کدام است؟

پاسخ اگر به دنبال یک طراحی کمد لباس آماده و مقرون به صرفه هستید، به سراغ کمد لباس آهنی بروید که در اندازه های مختلف وجود دارد و فضای ذخیره سازی زیادی را ارائه می دهد.

مزیت برند ورتینا:

تیم مبنا با برند تجاری ورتینا کادری متخصص در امر دکوراسیون داخلی و اجرای فعالیت های عمرانی سازه می‌باشد.

  • سبک شناسی و ایجاد هویت ساختمانی و مشاوره توسط تیم فنی و مهندسی.
  • طراحی و ارائه پلان های معماری متناسب با سبک مورد نیاز.
  • آنالیز کیفی و ریالی و اصلاح طرح متناسب با بوجه پروژه.
  • زمانبندی و اولویت بندی اقدامات اجرایی برای تحقق دوره پروژه ازجمله نوسازی و بازسازی و تخریب.
  • تامین تجهیزات و بررسی کیفی مصالح و تجهیزات.
  • اجرای طرح توسط تیم متخصص و متعهد.
  • ارائه تضمین کیفی و خدمات سالانه.
  • به کارگیری دیوارهای پیش ساخته و سبک  و نقاشی ساختمان و پتینه کاری و سقف ساختمان
  • طراحی داخلی (دکوراسیون آشپزخانه، انتخاب و طراحی کابینت، طراحی اتاق کودک و…)
  • انواع کابینت(mdf، پانل روکش چوبی، کابینت ممبران و…)

امیدواریم این مقاله توانسته باشد برای شما مفید واقع شود. ما در اینجاییم تا شما راحت زندگی کنید. ما باور داریم یک سرپناه برای شما آخر رضایت نیست و خلق رضایت هنر ما است.

شما اگر قصد دارید میخواهید ملکی را به فروش برسانید. اگر می‌خواهید در یک ملک سکونت کنید. هر تغییری را برای بهبودی و ایجاد حس خوب را برای خود رقم بزنی نیاز دارید یک متخصص در این زمینه را درکنار خود داشته باشید.

اگر افتخار دادید و مارا به عنوان یک متخصص انتخاب کردین، از شما درخواست می‌کنیم که به ما اعتماد کنید.

شماره تماس: 09-88288307-021


برای دانلود مقاله اینجا کلیک کنید


برای دانلود پادکست مقاله اینجا کلیک کنید