vertina tabligh

نحوه راه اندازی و نصب کابینت آشپزخانه

نحوه راه اندازی و نصب کابینت آشپزخانه

قبل از راه اندازی و نصب کابینت آشپزخانه و ایجاد طرحی جدید برای دکوراسیون آشپزخانه خود، باید فضا را به درستی اندازه گیری کنید. اندازه دیوارها، درها و پنجره‌ها را به طور صحیح اندازه گیری کنید. از دیگر اندازه گیری‌ها عبارتند از: اندازه کف تا پنجره، پایین تا بالای پنجره‌ها و فضای بالای پنجره‌ها تا سقف.

در زمان طراحی کابینت برای آشپزخانه  به تمامی لوله کشی‌ها ، گاز و برق نیز توجه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نصب و راه اندازی کابینت آشپزخانه با همکاران ما در شرکت ورتینا تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. مشاوره رایگان ورتینا می‌تواند شما را درطراحی و راه اندازی کمک کند. ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین کابینت آشپزخانه را داشته باشید.

نصب کابینت آشپزخانه

قبل از شروع به راه اندازی و نصب کابینت آشپزخانه تمامی مشکلاتی که می‌تواند مانع شود را رفع کنید. این موانع شامل مشکلات کفپوش، لوله کشی و یا دیوارها

 را سفارش دهید و ابزار و مواد اصلی را مونتاژ کنید

برای راه اندازی و نصب کابینت آشپزخانه دقت عامل بسیار مهمی به شمار می‌آید. یادگیری نحوه نصب کابینت آشپزخانه ممکن است سخت باشد، اما اگرتکنیک‌ها را به درستی بدانید واقعاً بسیار ساده هستند. در ذهن خود یک تعدادی ازجعبه ها را در نظر بگیرید که منظم به دیوار متصل می‌کنید. اگر برناه ریزی داشته باشید مهمترین موضوع این است که بهترین نقطه برای شروع را پیدا کنید. همه چیز را در یک سطح نگه دارید.

برای انجام راه اندازی و نصب کابینت آشپزخانه نیازمند یک سری لوازم و ابزار هستید. این ابزار شامل پیچ گوشتی شارژی، سوراخ کن، دریل، خط کش، قیچی، اره و…

راه اندازی و نصب کابینت آشپزخانه1
راه اندازی و نصب کابینت آشپزخانه

شیوه خرید و شناسایی کابینت آشپزخانه

چگونه  متوجه شوم که کابینت آشپزخانه من با کیفیت است و آن را انتخاب کنم؟

  • متریال ساخت تخته سه لا و با کیفیت
  • صفحه پشتی کابینت‌ها تمام قد
  • لولاها و یزاق‌های با کیفیت
  • ککشوهای بزرگ و با کیفیت
  • به طور کامل در کارخانه مونتاژ شده است. …
  • قاب‌های سخت و محکم
  • سایز استاندارد
راه اندازی و نصب کابینت آشپزخانه2
راه اندازی و نصب کابینت آشپزخانه

راه اندازی و نصب کابینت آشپزخانه

زمانی که کابینت‌های شما آماده نصب شدند و از قبل سایز و مکان و دیگر موارد آماده بودند تأیید کنید که هر کابینت با آنچه در طرح است مطابقت دارد.  

در مرحله بعد ارتفاع و ترتیب کابینت را مشخص کنید که هرکدام در کجا باید نصب شود.

یک خط تراز را روی دیوار در بالای بالاترین نقطه روی زمین قرار دهید. خطوط را به صورت عمودی بکشید تا محل کابینت را مشخص کنید. جایگاه هر کابینت را روی دیوار علامت بزنید تا مشخص باشد. بلندترین نقطه روی زمین را بیابید. از بلندترین مکان اندازه بگیرید و یک خط تراز بکشید تا قسمت بالای تمام کابینت‌های پایه و اصلی شما معلوم گردد.

در اکثر مواقع، کابینت‌های گوشه ای مشخص می‌کنند که بقیه کابینت‌ها کجا قرار بگیرند. این موضوع به ویژه در مورد کابینت‌های گوشه ای صادق است ، که قاب صورت آنها رو به دو طرف است. چیدمان کابینت خود را با چسباندن به تمام کابینت‌های پایه به کابینت گوشه‌ای و تنظیم همه کابینت ها در جای خود تا حد امکان بررسی کنید.

اگر طرح شما به نوارهای پرکننده نیاز دارد، مطمئن شوید که برای آنها نیز فضایی در نظر گرفته اید. با نصب کابینت‌ها، اطمینان حاصل کنید کشوها و درها به راحتی باز و بسته می‌شوند. مطمئن شوید دهانه‌ها و پایه‌های سینک ظرفشویی زیر پنجره‌های بالا قرار دارد.

 در مرحله بعد از راه اندازی و نصب کابینت آشپزخانه قفسه‌ها، کشوها و درها را بردارید و آنها و کابینت‌های مرتبط با  آنها را با نوار و یا برچسبی شماره گذاری کنید. این کار برای این است که بعداً نیاز به گشتن هر کدام از آنها نباشد و به راحتی در زمان صرفه جویی شود و سردرگم نشوید.

از کابینت‌های گوشه ای شروع کنید، هرکابینت پایه و محل دستگاه را روی دیوار با دقت اندازه گیری کنید و علامت بگذارید.

در ادامه راه اندازی و نصب کابینت آشپزخانه کابینت های پایه آشپزخانه: جعبه ها را سطح و تنظیم کنید

اولین قسمت از کابینت‌ها را 1/4 اینچ از خط اندازه گیری شده قرار دهید. کابینت‌های گوشه ای را 1/4 اینچ دور از خطوط موقعیت عمودی قرار دهید. پایه را تا جایی که بالای کابینت با خط تراز افقی یکنواخت است بچرخانید و سپس کابینت را از قسمت جلو و عقب تراز کنید.

اگر بین دیوار و پشت کابینت فاصله ای وجود دارد، لبه ها را بکشید و پیچ ها را از طریق کابینت به عقب پیچ کنید. کابینت بعدی را قرار دهید، تراز کنید و بکشید و آن را به کابینت اول محکم کنید. اول گیره‌ها را کمی شل کنید و قاب‌های کابینت را طوری تنظیم کنید که کاملا یکدست شوند، سپس گیره را دوباره محکم کنید.

در قسمت کابینت‌های پایه نوارهای پرکننده فضاهای باز را قرار دهید.

در هر قسمت که کابینت‌ها از دیوار فاصله دارند، نوارهای پرکننده را قرار دهید تا فضای باز اضافه را بپوشاند. نوارهای پرکننده با جنس‌های مختلف توسط شرکت‌های متفاوت تولید می‌شود.همه تولید کنندگان نوارهای پرکننده ای را ارائه می دهند که با نوع چوب و سطح کابینت آنها مطابقت دارد. طول این پرکننده‌ها متفاوت است و در اندازه‌های متنوع موجود است. این نوار‌ها فضاهای بین کابینت‌ها و دیوار را پر می‌کنند.

فاصله بین کابینت و دیوارها به ندرت یکنواخت است ، بنابراین مجبور خواهید بود نوارهای پرکننده زیادی را به کار ببرید تا کار شما زیباتر شود. بهترین استراتژی هنگام راه اندازی و نصب کابینت آشپزخانه این است که کمی برش در کار بزنید، سپس سطح را به عقب یا سنباده بزنید.

 هنگامی که نوارهای پرکننده به دیوارها متصل می‌شوند، قادر نخواهید بود آنها را محکم کنید. نوارهای پرکننده  را محکم ببندید تا حفاری و پیچاندن آنها به کابینت راحت تر شود. پرکننده‌هایی که عرض آنها کم است می‌توانند روی دیوار قرار بگیرند و نیازی به پشتیبانی و محکم کردن ندارند.

در مرحله بعدی از راه اندازی و نصب کابینت آشپزخانه کابینت‌های پایه: لوله کشی و برق کشی انجام دهید.

به احتمال زیاد مجبور می‌شوید دهانه‌های لوله‌های تخلیه و آبرسانی و خروجی ها را قطع کنید. سوراخ‌هایی را برای خطوط آبرسانی ایجاد کنید. دهانه‌های مربعی شکل  را با اره مویی در روی کابینت برش بزنید. اگر خط تخلیه شما از دیوار به صورت زاویه ای بیرون می آید ، به سادگی یک سوراخ مستطیلی در اطراف آن می‌توانید برش بزنید.

در نصب کابینت‌های شبه جزیره باید آنها را تنظیم کنید.

اولین کابینت شبه جزیره را به کابینت پایه استاندارد متصل نمایید. اگر اولین کابینت شبه جزیره عرض کمی دارد ممکن است مجبور باشید نوارهای پرکننده استفاده نمایید. بعد از اینکه اولین کابینت شبه جزیره در محل قرار گرفت، کابینت‌هایی را که به بلوک های دائمی روی زمین قرار دارند متصل کنید. بهتر است قبل از شروع به کار کابینت جزیره، کابینت‌های بالایی خود را نصب کنید تا فضای کاری مشخصی در وسط آشپزخانه داشته باشید.

راه اندازی و نصب کابینت آشپزخانه4
راه اندازی و نصب کابینت آشپزخانه

در ادامه راه اندازی و نصب کابینت آشپزخانه کابینت‌های بالایی را نصب کنید.

تنها قسمت مشکل در نصب کابینت های آویز بالا این است که آنها را دقیقاً در موقعیت مناسب قرار دهید در حالی که آنها را به دیوار و یکدیگر متصل می‌کنید. این یک کار سختی است. مکان‌های میخ را با برای نصب کابینت بالایی نشانه گذاری کنید. خطوط موقعیت کابینت را مشخص نمایید. برای قرار دادن پیچ ها در محل مناسب با استفاده از خطوط مشخص شده کابینت و محل‌های میخ روی دیوار تنظیم کنید. به همین منوال کار را ادامه دهید تا تمامی کابینت‌ها متصل شوند.

در آخر کار درب کابینت را متصل کنید و وسایل تزیینی و قاب‌ها و یراق‌ها را متصل کنید.

راه اندازی و نصب کابینت آشپزخانه5
راه اندازی و نصب کابینت آشپزخانه

هزینه ها و قیمت راه اندازی و نصب کابینت آشپزخانه

عمومی ترین سوال در هنگام نصب و راه اندازی کابینت آشپزخانه :

  1. قیمت کابینت آشپزخانه من چقدر است؟
  2. نصب و راه اندازی کابینت آشپزخانه من چقدر هزینه خواهد داشت؟

اندازه و شکل

اولین مورد تاثیرگذار بر قیمت نصب و راه اندازی کابینت آشپزخانه اندازه و شکل آشپزخانه شما و تعداد کابینت‌هایی است که برای فضای خود استفاده می‌کنید. اگر زاویه یا گوشه‌های عجیب در آشپزخانه شما وجود داشته باشد که نیاز به نجار باشد هزینه بیشتری دارد. آشپزخانه‌های با فضای بزرگتر که تعداد کابینت بیشتر نیاز دارد هزینه بیشتری را به همراه دارند.

محل و موقعیت مکانی

یکی دیگر از مواردی که بر قیمت نصب و راه اندازی کابینت آشپزخانه اثرگذار است، مکان شما است. بسته به محل زندگی طیف وسیعی از قیمت نصب کابینت موجود است.

سفارشی یا نیمه سفارشی

اگر کابینت‌ها کاملاً سفارشی باشند، حتما هزینه‌های نصب و ساخت متفاوت تر و بیشتر است. کابینت2های نیمه سفارشی و از پیش ساخته شده به سادگی قابل نصب هستند و ارزان تر است.

این نوع کابینت‌ها در محیط کارخانه ساخته می‌شوند. کابینت‌های سفارشی با توجه به کل فضای شما سفارشی ساخته می‌شوند پس به همین دلیل گران قیمت تر هستند. در این نوع کابینت‌ها تمامی بخش‌ها تعبیه می‌شوند از جمله: جای یخچال، ماشین ظرفشویی و لباسشویی، جای ماکروفر و …

هزینه شما برای راه اندازی و نصب کابینت آشپزخانه بسته به عوامل مختلفی است. ما همه مهمترین فاکتورهایی را که باید در نظر بگیریم بیان کردیم. به این ترتیب قادر هستید برآورد مناسبی داشته باشید وبا مشاوران ورتینا تماس بگیرید و بهترین کیفیت را داشته باشید و کمترین هزینه را انجام دهید.

مزیت استفاده از برند ورتینا:

تیم مبنا با برند تجاری ورتینا کادری متخصص در امر دکوراسیون داخلی و اجرای فعالیت های عمرانی سازه می‌باشد.

  • سبک شناسی و ایجاد هویت ساختمانی و مشاوره توسط تیم فنی و مهندسی.
  • طراحی و ارائه پلان های معماری متناسب با سبک مورد نیاز.
  • آنالیز کیفی و ریالی و اصلاح طرح متناسب با بوجه پروژه.
  • زمانبندی و اولویت بندی اقدامات اجرایی برای تحقق دوره پروژه ازجمله نوسازی و بازسازی و تخریب.
  • تامین تجهیزات و بررسی کیفی مصالح و تجهیزات.
  • اجرای طرح توسط تیم متخصص و متعهد.
  • ارائه تضمین کیفی و خدمات سالانه.
  • به کارگیری دیوارهای پیش ساخته و سبک  و نقاشی ساختمان و پتینه کاری و سقف ساختمان
  • طراحی داخلی (طراحی دفتر کار، طراحی آشپزخانه، طراحی اتاق کودک و…).

ممنونیم مقاله ما را دنبال کردید و امیدواریم استفاده لازم را برده باشید.

هنگامی که با یک مشاوره و متخصص در این زمینه صحبت می‌کنید، این فرصت را خواهید داشت که با کمترین هزینه بهترین را داشته باشید. بهترین متریال کابینت را با مشاوره پیدا کنید تا مدت طولانی نیاز به تغییر دکوراسیون نداشته باشید.

ما در اینجاییم تا شما راحت زندگی کنید. ما باور داریم یک سرپناه برای شما آخر رضایت نیست و خلق رضایت هنر ما است.

شما اگر میخواهید ملکی را بفروش برسانید. اگر میخواهید در یک ملک سکونت کنید. هر تغییری را برای بهبودی و ایجاد حس خوب را برای خود رقم بزنی نیاز دارید یک متخصص را درکنار خود داشته باشید.

اگر افتخار دادید و مارا بعنوان یک متخصص انتخاب کردین، از شما درخواست میکنیم که به ما اعتماد کنید.

شماره تماس: 09-88288307-021