vertina tabligh

ویژگی‌های کابینت‌های مدل ممبران+قیمت

ویژگی‌های کابینت‌های مدل ممبران+قیمت

آشپزی یک هنر محسوب می‌شود و شخصی که آشپزی می‌کند به عنوان یک هنرمند است.

چه کسی تمایل ندارد آشپزخانه ای با کارکرد آسان، با تجهیزات مدرن  و زیبایی داشته باشد. بخش مهمی از ظاهر مناسب آشپزخانه  متریالی است که برای طراحی کابینت آشپزخانه خود انتخاب می‌کنید. در این مقاله در رابطه با کابینت‌های مدل ممبران صحبت می‌شود و نکات لازم بیان می‌شود. با مطالعه این مقاله بهترین کابینت آشپزخانه را انتخاب کنید.

طراحی مدرن در زمان جنگ جهانی اول آغاز شد.اغلب سطح صاف، شکل‌های هندسی  و تزئینات نشان دهنده مدرن شدن آپشزخانه ‌هاست. به عنوان مثال ، کابینت های آشپزخانه مدرن اغلب با طراحی براق، زاویه دار و ساده ، دارای یراق آلات زیبا، درهای هموار و سطوح صاف شناخته می‌شوند.

مدرن ترین آشپزخانه‌ها :

  • آشپزخانه های مخفی
  • کابینت مشبک
  • استفاده از متریال به روش‌های متنوع
  • ایجاد تضاد رنگی
  • فراخ نمودن و تغیییر سینک ظرفشویی
  • استفاده نمودن از سنگ مرمر، چوب و دیگر متریال‌ها

کابینت ممبران چه کابینتی است؟

کابینت‌های مدل ممبران-02
کابینت‌های مدل ممبران

دکوراسیون آشپزخانه یکی از همترین بخش‌های ساختمان است. کابینت‌های مدل ممبران از نوعی متریال است که با فشردن غشاهای PVC بر روی یک سطح MDF خام یک طرفه ایجاد می‌شود. روکش PVC مورد استفاده در ایجاد باکس‌های ممبران ضد باکتری و سالم می‌باشند که به وسیله بهداشت جهانی تایید گردیه است.

ممبران از غشاي سلولي، از گليسروفسفوليپيدها، مولكول‌هاي تشكيل شده از گليسرول، گروه فسفات و دو زنجيره اسيدهاي چرب ساخته شده است. گلیسرول یک مولکول سه کربنی است که به عنوان ستون فقرات این لیپیدهای غشایی عمل می کند.

کابینت‌های مدل ممبران : چرا برای آشپزخانه شما مناسب است؟

آشپزخانه شما مکانی است که شایسته بهترین عملکرد و زیبایی است. چه افرادی عاشق آشپزخانه زیبا نیستند؟ چیزی که وجود دارد که می تواند ظاهر آشپزخانه شما را تغییر داده یا خراب کند. این مدل نهایی کابینت‌های شماست.

متریال‌های اکریلیک، ممبران و لمینت از پرسفارش‌ترین انتخاب ها در بازار عصر امروز هستند. در کشور هند لمینت طرفداران بسیار دارد.

مورد کاربرد کابینت‌های مدل ممبران در کجا است؟

کابینت‌های مدل ممبران اغلب در عرصه‌های معماری و دکوراسیون داخلی، ب خصوص در باکس آشپزخانه و حمام، قفسه‌های  مرتبط با تلویزیون به کار می‌روند. اخیراً ، استفاده از آن در باکس‌های لباس، روکش کشوها و در طبقه بندی اتاق خواب‌ها مرسوم شده است.

کابینت‌های متریال ممبران چه خصوصیاتی دارند؟

از اصلی ترن خصوصیات کابینت نمای سه بعدی این محصول بعد از پردازش کردن سطح آن است. این ویژگی در ظاهر آن موجب شده که کابینت‌های مدل ممبران شیک و زیباتر به نظر برسند. کابینت‌های مدل ممبران به فضاهایی که از آنها استفاده می‌کنند نمایی شیک می‌دهد. در رابطه با پاک کردن و تمیز نمودن کابینت‌های مدل ممبران می‌توان گفت که کار بسیار آسانی است. این مدل کابینت‌ها از نظر تمیزی متریال مورد استفاده هیچ گونه باکتری و مواد مضر ندارند.

کابینت‌های مدل ممبران-03
کابینت‌های مدل ممبران

مزایای کابینت‌های مدل ممبران:

از مزایای این نوع  پوسته‌ها :

  • به صورت تک بلوک و فشرده و در یک قسمت طراحی شدن آن است. با این شرایط، اتفاقاتی همچون شکستن و ترک خوردن در آن وجود ندارد و دوام بسیار بالایی دارند. چگالی مواد بسیار پایدار است و می تواند تغییرات شدید دما را تحمل کند.
  •  تک قطعه بودن این نوع متریال است که هیچ نواری در لبه ها وجود ندارد.
  • ممبران از لحاظ رنگ و یکپارچگی به عنوان یک تصویر یکدست هستند.
  • برآمدگی و آماس ناشی از لایه برداری و رطوبت در لبه های درب وجود ندارد. همین امر موجب شده درب‌های از جنس ممبران مورد توجه کاربران در کابینت‌های آشپزخانه و حمام باشد.
  • مدل‌های کابینت‌های مدل ممبران بسیار غنی هستند.
  • سبک‌ها، الگوها و مدل‌های متنوعی دارد که با هر دکوراسیونی سازگاری دارد. هر طرح دلخواهی را می توان به وجود آورد.
  •  رنگ کابینت‌های مدل ممبران بسیار متنوع است، قادر است در هر رنگ تولید شود. این محصول به خودی خود بسیار منحصر به فرد است که از هم جدا شده و ویژگی های رنگ های اضافه شده به آن جلوه بیشتری می‌دهد.
  • سطحی بسیار صاف دارند که ظاهری بسیار سلطنتی و درجه یک به آن می‌دهد.
  • ممبران نیازی به رنگ آمیزی مجدد ندارد، فقط نیاز است  آن را تمیز کنید.

شرکت‌های تولید درب کابینت ممبران گزینه‌های مناسب برای سبک دکوراسیون داخلی خانه ارائه می‌دهند. درب‌های کابینت ممبران این امکان را دارد که یا براق و یا مات باشند. صیقل بودن این روکش‌ها موجب زیبایی و دوام آن می‌باشند.

مشکلات کابینت‌های مدل ممبران:

  • در رابطه با تجهیزات لازم هزینه بالایی دارد که می تواند منجر به  گران قیمت شدن آن می‌شود.
  • نمی توان آن را برای مدت طولانی در دمای بالا قرار داد
  • رنگ آنها با قرار گرفتن مداوم در معرض نور خورشید محو می شود
  • برای حفظ ظاهر به نظافت و نگهداری به صورت منظم احتیاج دارد.
  • اگر به خاطر برخورد خشن پوست آن جدا شود نمی‌توان از پاک کننده‌های شیمیایی استفاده نمود.

آیا کابینت‌های مدل ممبران بعد از استفاده تغییر رنگ هم می‌دهد؟

از آنجا که رویه با مواد PVC روکش می‌شود، که اغلب در پنجره‌ها به کار گرفته می‌شود، زرد یا محو نمی‌گردد. با این وجود، از آنجا که فقط یک سطح، یعنی بخش بیرونی، با PVC پوشانیده شده است، مطمئن باشید که هیچ ماده مصنوعی غیر از MDF با ظروف آشپزخانه با آن در ارتباط نباشد.

کابینت‌های مدل ممبران-04
کابینت‌های مدل ممبران

نکات مهم هنگام استفاده از کابینت‌های مدل ممبران:

  • این  گونه کابینت‌ها باید از گرمای بیش از اندازه و نور مستقیم خورشید حفاظت شوند.
  • بایستی از بخار و رطوبت به وجود آمده در حین پخت دور باشد و هود در آشپزخانه استفاده شود.
  • حتی اگر کابینت های ممبران در برابر رطوبت و آب مقاوم باشند ، توجه به آنها برای استفاده طولانی مدت از آنها در روز اول سالم تر خواهد بود.
  •  از مواد شیمیایی از جمله نمک، رقیق کننده، سفید کننده برای تمیز کردن به کار نبرید.
  • از وسایل سوراخ کردن بر روی کابینت‌های ممبران نباید استفاده نمود.

قیمت کابینت‌های ممبران

قیمت کابینت‌های مدل ممبران با توجه به مدل، الگو و کیفیت متفاوت است. این نوع کابینت‌ها نسبت به کابینت‌های لاک دار مناسب تر است و قیمت بالاتری به نسبت روکش لمینت و پروفیل دارد.

هزینه و سختی نصب ممبران بالاتر است. این به دلیل است که ممبران از فویل ساخته شده است و به این دلیل بنابراین فرآیند بستن آن  به تلاش بیشتری نیاز دارد.  برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت وسوالات دیگر با مشاوران و کارشناسان ما در گروه ورتینا تماس حاصل فرمایید.

کابینت‌های مدل ممبران-06

کابینت‌های جنس هیگلاس یا ممبران

در کابینت‌های با متریال و مدل هایگلاس از یک رویه پلاکسی غیر از ملامین روکش شده است. تخته‌های به شکل شیشه ای اغلب با یک صفحه لایه سلفون حفاظت می‌شوند. و سمت دیگر آن از  ملامین یا کاغذ پوشیده گردیده است.

ابعاد مورد استفاده برای لعاب کابینت 122 * 280 سانتی متر ضخامت 16 میلی متر است. هنگام خرید این تخته‌های ممبران باید بسیار توجه داشته باشید تا بهترین کیفیت را بدست آورید. زیرا اگر پوشش UV خوبی نداشته باشند، هنگام برش دادن به مشکل بر می‌خورد.

راهنمایی جهت حفاطت و نگهداری از کابینت های مدل ممبران

نگهداری و محافظت از آشپزخانه شما عمر مفید کابینت‌ها و لوازم و پوشش را می‌افزاید.

مراقبت از کابینت

با نگهداری خوب، موجب می‌شود کابینت شما به مدت طولانی استفاده شود و کاملا رضایت بخش باشد. حفاظت مانند تمیز کردن با دقت، صیقل دادن و ممانعت از صدمه زدن با استفاده از پاک کننده‌ها. زیبایی ظاهری، براق بودن و تنوع در رنگ موجب زیبایی آشپزخانه شما می‌شود. اگر به طرز صحیح و شایسته ای از آنها مراقبت کنید دوام زیاد خواهد داشت.

نکات پس از راه اندازی و نصب کابینت آشپزخانه

کابینت‌ها را با یک پارچه نرم و مرطوب تمیز کنید و سریع با یک پارچه نرم دیگر آب اضافه آن را بگیرید و خشک کنید. یک لایه نازک از لاک با کیفیت روی سطح کابینت بزنید.  لاکی را انتخاب کنید طبق دستورالعمل‌های سازنده و استاندارد باشد. پولیش با کیفیت بالا از خراش جزئی، لکه و رطوبت بیش از حد حفاظت می‌نماید.

مزیت استفاده از برند ورتینا:

تیم مبنا با برند تجاری ورتینا کادری متخصص در امر دکوراسیون داخلی و اجرای فعالیت های عمرانی سازه می‌باشد.

  • سبک شناسی و ایجاد هویت ساختمانی و مشاوره توسط تیم فنی و مهندسی.
  • طراحی و ارائه پلان های معماری متناسب با سبک مورد نیاز.
  • آنالیز کیفی و ریالی و اصلاح طرح متناسب با بوجه پروژه.
  • زمانبندی و اولویت بندی اقدامات اجرایی برای تحقق دوره پروژه ازجمله نوسازی و بازسازی و تخریب.
  • تامین تجهیزات و بررسی کیفی مصالح و تجهیزات.
  • اجرای طرح توسط تیم متخصص و متعهد.
  • ارائه تضمین کیفی و خدمات سالانه.
  • به کارگیری دیوارهای پیش ساخته و سبک  و نقاشی ساختمان و پتینه کاری و سقف ساختمان
  • طراحی داخلی (طراحی دفتر کار، طراحی اتاق کنفرانس، طراحی اتاق کودک و…).

ممنونیم که مقاله کابینت‌های مدل ممبران را مطالعه فرمودید. امیدواریم که توانسته باشیم مثمر ثمر باشیم و اطلاعات جدیدی را به شما انتقال داده باشیم.

ما در اینجاییم تا شما راحت زندگی کنید. ما باور داریم یک سرپناه برای شما آخر رضایت نیست و خلق رضایت هنر ما است.

شما اگر میخواهید ملکی را بفروش برسانید. اگر میخواهید در یک ملک سکونت کنید. هر تغییری را برای بهبودی و ایجاد حس خوب را برای خود رقم بزنی نیاز دارید یک متخصص را درکنار خود داشته باشید.

اگر افتخار دادید و مارا به عنوان یک متخصص انتخاب کردین، از شما درخواست میکنیم که به ما اعتماد کنید.

سخن پایانی

همانطور که مزایا و معایب و ویژپی‌های کابینت‌های مدل ممبران را مطالعه، متوجه شده اید که این نوع متریال محصول خوبی برای بخشیدن جلوه  و زیبایی به فضای شما هستند. این یک محصول ایده آل برای به کارگیری در کابینت و باکس‌ها است زیرا صاف و بادوام است. این نوع متریال قادر است جلوه خوبی را برای بازدیدکنندگان به وجود آورد. هر محصولی معایب و مزیت‌هایی دارد ولی چیزی که اهمیت دارد این که مزایا بر معایب چیره شوند. ممبر دارای مزایای بسیار چشمگیری است که به ما کمک می کند معایب کوچک را در نظر نگیریم. پس با توجه به همه این موارد این روکش‌ها ارزش برای پول دادن، دارند.

شماره تماس: 09-88288307-021