vertina tabligh

چگونه آشپزخانه قدیمی خانه خود را بازسازی نماییم؟

چگونه آشپزخانه قدیمی خانه خود را بازسازی نماییم؟

آیا تا به حال حمام یا آشپزخانه قدیمی خانه خودتان را بازسازی کرده اید؟ آیا کفپوش جدید نصب کنید؟ ما دوست داریم پروژه بازسازی خانه شما را، بزرگ یا کوچک به اشتراک بگذاریم.

آشپزخانه هر خانه ای قلب و مرکز یک خانه محسوب می‌شود. جایی که همه در آن جمع می شوند و غذاهای روزانه خود را آماده می کنیم. اما همچنین یکی از مهم‌ترین اتاق‌هایی است که در زمان فروش مهمترین قسمت خانه محسوب می‌شود. آیا یک بازسازی آشپزخانه قدیمی خانه را برای تازه سازی فضای خود در نظر می‌گیرید؟ مهم نیست که بودجه بازسازی شما تا چه اندازه است. در این مقاله می‌خواهیم به مبحث بازسازی آشپزخانه‌های قدیمی بپردازیم، امیدوارم که مثمر ثمر واقع شود.

در برخی منازل به خصوص خانه‌هایی که در چند سال گذشته ساخته شده است، صاحبخانه تصمیم می‌گیرد به بازسزی خانه بپردازد.

بازسازیآشپزخانه قدیمی خانه با تغییراتی در طراحی، لوازم و… صورت می‌گیرد. نمونه‌هایی از این تغییرات را در این مقاله مختصر توضیح می‌دهیم.

المان‌هایی که در بازسازی مورد توجه قرار می‌گیرد

دستگیره های کابینت: در آشپزخانه قدیمی خانه دستگیره‌های کابینت قدیمی هستند و در بازسازی موردی اساسی در تغییرات محسوب می‌شود. نصب دستگیره‌های کابینت بسیار ساده است. فقط آنها را پیچ کنید. بخش مشکل این است که مطمئن شوید که آنها در مرکز و همسطح یکدیگر باشند. در زمان اندازه گیری، باید اندازه و شکل دستگیره‌های خود را در نظر داشته باشید. دستگیره‌های کابینت اغلب با یک یا دو پیچ مورد استفاده هستند.

 دستگیره‌ها دارای یک پیچ بسیار ساده هستند و فقط جایی را که قصد دارید متصل کنید را سوراخ کنید. اما اگر دستگیره‌هایی را نصب می‌کنید که دارای دو پیچ هستند، توصیه می‌کنم یک قالب روی یک تکه کاغذ ایجاد کنید که تفاوت بین سوراخ‌ها را اندازه‌گیری کند. سپس قادر خواهید بود به سادگی قالب را روی کابینت نگه دارید و دریل کنید، بنابراین لازم نیست نگران اندازه ‌گیری باشید.

لوازم خانگی: این یکی از اولین مواردی است که افراد به آن فکرمی‌کنند. خرید لوازم جدید هم به ایجاد جلوه ای مدرن کمک بسیاری می‌کند. لوازم جدید از قبیل مایکروویو، ماشین ظرفشویی و یخچال تاثیر فراوانی در طراحی جدید و مدرن دارد.

سینک ظرفشویی: اگر با لوله کشی راحت نیستید، اینجاست که به شما توصیه می کنم از یک متخصص برای این کار استفاده کنید. نصب سینک به خودی خود بسیار آسان بود اگر از پیکربندی نصب شده استاندارد استفاده کنید. من می گویم هنگام راه اندازی تمام لوله کشی ها، برای اطمینان از اینکه همه چیز وصل شده و به خوبی در زیر سینک قرار گرفته است، لوازم متصل شده را آزمون و خطا کنید.

کفپوش: نصب کفپوش می تواند کاری دلهره آور به نظر برسد و مدتی طول می کشد، اما در کل، خیلی پیچیده نیست. همه چیز به اندازه گیری، برش و قفل کردن هر قطعه در جای خود خلاصه می‌شود.

نقاشی دیوارها: تغییر رنگ و متریال دیوارها باعث می‌گردد تا کمی روشنایی و رنگ به آشپزخانه اضافه کنم. اگر در نقاشی دیوارها تازه کار هستید، فقط پیشنهاد می کنم سعی کنید هر چیزی را که می‌توانید با برزنت های بوم یا ملحفه ها یا پتوهای قدیمی بپوشانید تا از مبلمان یا وسایل خود در برابر چکه‌های تصادفی محافظت کنید.

 از یک برس صاف و پهن برای ایجاد یک حاشیه در اطراف اتاق خود در قسمت‌های دقیق تر مانند کابینت‌ها، سقف، قالب گیری و غیره استفاده کنید، سپس از یک غلتک برای پر کردن مناطق بزرگتر استفاده کنید. به طور کلی، من احساس می کنم این به روز رسانی ها آشپزخانه من را هم از نظر بصری جذاب تر و هم کاربردی تر می کند.

آشپزخانه قدیمی خانه-003
آشپزخانه قدیمی خانه

در زیر توضیح داده شده که به چه صورت آشپزخانه خود را گام به گام بازسازی کنید:

  • فکر کنید ولیستی از موارد ضروری خود را ایجاد کنید.

در حالی که رنگ آمیزی دیوارها می‌تواند یک به روز رسانی سریع و آسان باشد، بازسازی آشپزخانه کاری نیست که همیشه انجام دهید. بنابراین حتی اگر خودتان این کار را انجام دهید، مهم است که برای استراتژی‌بندی سبک و چیدمانی که در سال‌های آینده از آن راضی خواهید بود، وقت بگذارید. آیا خطوط تمیز و مدرن را دوست دارید یا ظاهر خانه های روستایی را؟ از موارد ضروری برای تمرکز روی دید آشپزخانه جدید خود تهیه کنید.

  • بودجه خود را تنظیم کنید.

آخرین چیزی که می‌خواهید این است که در اواسط راه بازسازی آشپزخانه‌ تان پولتان تمام شود، بنابراین تعیین بودجه آشپزخانه‌ ‌تان حیاتی است. بنابر بودجه لیست اولویت خود را تعیین کنید. قیمت گذاری مناسب و مقایسه تمام اجزای مورد نیاز برای بازسازی آشپزخانه با یک بازسازی حرفه ای به شما درک روشنی از اینکه پول شما به کجا می رود و اینکه آیا بودجه شما واقع بینانه است، می‌دهد.

  • به دنبال راه‌هایی برای صرفه جویی باشید.

خواه یک بازسازی آشپزخانه که خود انجام می‌دهید یا شخصی حرفه ای را وارد کنید، همیشه راه‌هایی برای صرفه جویی در بازسازی آشپزخانه وجود دارد. با انتخاب کابینت‌های موجود، از گزینه کابینت رده بالا صرف نظر کنید، یا کابینت‌ها را نگه دارید و درها را تعویض کنید.

  •  مشاوره با دیگران را مدنظر قرار دهید و اطلاعات لازم را جمع آوری کنید.

شاید برای بخش‌هایی از بازسازی آشپزخانه خود به یک متخصص نیاز داشته باشید، به ویژه برق‌کارها، تا مطمئن شوید که سیم‌کشی برق به طورصحیح انجام گرفته است. فراموش نکنید که تأیید کنید که حرفه ای به درستی مجوز و بیمه شده است. این نکات و توصیه‌های کاربردی آن را کنترل کنید.

آشپزخانه قدیمی خانه-002
آشپزخانه قدیمی خانه

موارد کلیدی برای صرفه جویی در هنگام تغییر دکوراسیون آشپزخانه:

کابینت:

سبک کابینت به تعریف و نوع نمای آشپزخانه شما کمک می‌کند. برای تجدید سریع کابینت‌های خود را رنگ کنید.

تغییر شکل دهید، جایگزین نکنید. اگر قابل استفاده هستند، کابینت‌های موجود خود را نگه دارید و آنها را بازسازی کنید. اگر قصد دارید به طور کامل تغییر دهید بدانید که هزینه کابینت‌های جدید در دکوراسیون آشپزخانه می‌تواند بسیار متفاوت باشد، بسته به نوع نیمه سفارشی یا کاملاً سفارشی – گران‌ترین گزینه را انتخاب می‌کنید.

کفپوش:

کفپوش را بر اساس اینکه چه کسی روی آن راه می رود (نوزادان انسان و خز) و چند وقت یکبار انتخاب کنید.

آیا کفپوش چوبی در شرایط نسبتاً خوبی دارید؟ تکمیل مجدد آنها می‌تواند باعث صرفه جویی زیادی شود.

کاشی بادوام است و نگهداری آن آسان است. اما نصب آن می تواند کار فشرده و چالش برانگیز باشد تا کاشی را به طور یکنواخت و دوغاب دهی کنید. کفپوش لمینت شبیه کاشی، چوب سخت یا سنگ به نظر می‌رسد. لمینت که از قطعات آسان “کلیک و قفل” تشکیل شده است، یک انتخاب عالی برای بازسازی آشپزخانه قدیمی خانه است.

کانترها:

گزینه‌های متریال برای میزهای آشپزخانه بسیار است، بنابراین مهم است که نه تنها بدانید که چه سبکی با بازسازی آشپزخانه شما مطابقت دارد، بلکه قیمت هر نوع نیز اهمیت دارد. خرید حضوری بهترین گزینه است، بنابراین می‌توانید ظاهر و احساس گزینه‌هایی مانند سنگ مرمر، لمینت، گرانیت، کورین، چوب و کوارتز را به دست آورید.

لوازم خانگی:

اگر لوازم موجود شما در شرایط خوبی هستند و از نظر زیبایی و فیزیکی در بازسازی آشپزخانه شما مناسب هستند، می‌توانید از این هزینه از لیست هزینه‌های خود عبور کنید. اما اگر نیاز به تعویض داشته باشند، بسته بندی لوازم آشپزخانه با یخچال، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی و مایکروویو کاری آسان است.

آشپزخانه قدیمی خانه-001
آشپزخانه قدیمی خانه

سوالات متداول

هزینه بازسازی آآشپزخانه قدیمی خانه چقدر است؟

میانگین هزینه بازسازی آشپزخانه بسیار متفاوت است. یک بازسازی جزئی آشپزخانه ویا یک بازسازی عمده قیمت‌های متفاوتی دارد.

آیا می‌توانید خودتان آشپزخانه قدیمی خانه را بازسازی کنید؟

بله، اگر زمان و مهارت دارید، می توانید یک بازسازی آشپزخانه انجام دهید. انجام وظیفه و درخواست کمک از خانواده و دوستان می تواند هزینه های استخدام یک پیمانکار را کاهش دهد. با این حال، برای مواردی مانند برق و لوله کشی، ممکن است بهترین کار این باشد که افراد حرفه ای را استخدام کنید.

به چه ترتیب آشپزخانه قدیمی خانه را بازسازی می‌کنید؟

ابتدا اهداف و بودجه خود را تعیین کنید. سپس تمام کابینت‌ها، لوازم خانگی، کفپوش، سخت‌افزار، کانترها و روشنایی را در نظر بگیرید. نسخه نمایشی کامل همراه با هرگونه به‌روزرسانی ساختاری، لوله‌کشی یا الکتریکی. دیوار، کفپوش، کابینت، میز و لوازم خانگی را نصب کنید.

چگونه می‌توان در هزینه بازسازی آشپزخانه صرفه جویی کرد؟

به دنبال اقلام ارزان‌تر با نمایی گران‌ قیمت باشید. به عنوان نمونه، کفپوش چوبی لمینت به طور قابل توجهی کمتر از چوب سخت هزینه دارد. انتخاب سخت افزار و نورپردازی ارزان تر نیز به کنترل بودجه شما کمک می‌کند.

مزیت برند ورتینا:

تیم مبنا با برند تجاری ورتینا کادری متخصص در امر دکوراسیون داخلی و اجرای فعالیت های عمرانی سازه می‌باشد.

  • سبک شناسی و ایجاد هویت ساختمانی و مشاوره توسط تیم فنی و مهندسی.
  • طراحی و ارائه پلان های معماری متناسب با سبک مورد نیاز.
  • آنالیز کیفی و ریالی و اصلاح طرح متناسب با بوجه پروژه.
  • زمانبندی و اولویت بندی اقدامات اجرایی برای تحقق دوره پروژه ازجمله نوسازی و بازسازی و تخریب.
  • تامین تجهیزات و بررسی کیفی مصالح و تجهیزات.
  • اجرای طرح توسط تیم متخصص و متعهد.
  • ارائه تضمین کیفی و خدمات سالانه.
  • به کارگیری دیوارهای پیش ساخته و سبک  و نقاشی ساختمان و پتینه کاری و پارکت
  • طراحی داخلی (دکوراسیون آشپزخانه، انتخاب و طراحی کابینت، طراحی اتاق کودک و…)
  • انواع کابینت(mdf، پانل روکش چوبی، کابینت ممبران و…)

امیدواریم مطالعه مقاله بازسازی آشپزخانه قدیمی خانه برای شما مفید واقع شده باشد. ما در اینجاییم تا شما راحت زندگی کنید. ما باور داریم یک سرپناه برای شما آخر رضایت نیست و خلق رضایت هنر ما است.

شما اگر میخواهید ملکی را بفروش برسانید. اگر میخواهید در یک ملک سکونت کنید. هر تغییری را برای بهبودی و ایجاد حس خوب را برای خود رقم بزنی نیاز دارید یک متخصص را درکنار خود داشته باشید.

اگر افتخار دادید و مارا بعنوان یک متخصص انتخاب کردین، از شما درخواست میکنیم که به ما اعتماد کنید.

شماره تماس: 09-88288307-021