vertina tabligh

چگونه بهترین کفپوش برای آشپزخانه را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین کفپوش برای آشپزخانه را انتخاب کنیم؟

بدون در نظر داشتن میزان بودجه شما، گزنه‌های فراوانی موجود است. از ورقه ورقه و چوب گرفته تا کاشی و وینیل، شرکت ورتینا تمام چیزهایی را که برای انتخاب کفپوش خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد.

زمانی که آشپزخانه خود را بازسازی می‌کنید این را در نظر می‌گیرید که انتخاب‌های مهم لوازم یا کابینت آشپزخانه هستند. نکته مهم این است که اگر کفپوش شما قادر به تحمل گرما نباشد چه مشکلیپیش می‌آید؟ اطمینان حاصل کنید که با بهترین کفپوش برای آشپزخانه شروع می‌کنید.

انواع کفپوش برای آشپزخانه وجود دارد که بسه به سلیقه انتخاب می‌شود: لمینت، چوب مهندسی شده، چوب سخت، کاشی یا وینیل. چیزی که انتخاب شماست بستگی به بودجه و اهداف شما برای آشپزخانه شما دارد. در اص ، شما کفپوشی را در نظر که همه نیازهای شما را برآورده کند.

در مورد کفپوش برای آشپزخانه چه عواملی مدنظرتان است؟

نگهداری کم: چیزی که بسیار اهمیت دارد این که کفپوش انتخابی زمان زیادی را از ما نگیرد. پس با انتخاب مناسب نگهداری از کفپوش برای آشپزخانه آسان خواهد بود. کفپوش آشپزخانه باید به آسانی تمیز شود یا در سریع ترین زمان تمیز شود.

مقرون به صرفه بودن:. مقرون به صرفه بودن به شما این امکان را می‌دهد که کفپوش زیبایی را که مد نظر دارید، داشته باشید. پس به دنبال کفپوشی باشید در عین زیبایی و کیفیت مقرون به صرفه نیز باشد.

ظاهر زیبا: ظاهر گزینه بسیار مهمی است. شما ترجیح می‌دهید یک آشپزخانه با یک ظاهر مدرن داشته باشد.برای دستیابی به کفپوش زیبا و مناسب نیاز به زمان و جستجو دارید.

دوام: هزینه تعویض کفپوش پول اضافی است که کسی دوست ندارد انجام دهد. بنابراین می خواهید کفپوش برای آشپزخانه در نظر بگیرید که بتواند گرما را تحمل کند و عمر طولانی داشته باشد. اگر کفپوش  شما نمی‌تواند گرما یا سرما را تحمل کند، ممکن است مجبور شوید زودتر آن را تعویض کنید. بنابراین با یک کفپوش مقاوم شروع کنید تا بتوانید آن را زمان بیشتری داشته باشید.

کفپوش متریال چوبی برای آشپزخانه

صحبت در مورد کفپوش برای آشپزخانه را با چوب سخت شروع کنیم. کفپوش‌های چوبی سخت همیشه مد هستند. چوب سخت به آشپزخانه شما گرما می‌دهد. اگر قصد دارید آشپزخانه خود را به روز کنید، می‌توانید کفپوش خود را رنگ آمیزی کنید تا با ظاهر به روز شده شما هماهنگی داشته باشد.

یک مورد که وجود دارد این که کفپوش‌های چوبی سخت گران قیمت هستند. گران ترین گزینه کفپوش برای آشپزخانه شما هستند. چوب سخت دوام بالایی در مناطق پر رفت و آمد دارد. همچنین مقاومت در برابر آب، گرما و رطوبت این نوع کفپوش عاملی است که آشپزخانه شما مستعد آن است.

مزایای کفپوش چوبی برای آشپزخانه

همیشه به روز است:  با انتخاب این کفپوش آشپزخانه شما هرگز قدیمی به نظر نمی رسد. امکان دارد روزی از کاغذدیواری خود خسته شوید ولی از کفپوش‌های چوبی سخت خود دلزده و خسته نمی‌شوید.

با دوام و مقاوم: چوب سخت برای مناطق پر رفت و آمد گزینه ای عالی است. مقاومت در برابر آب، گرما و رطوبت از ویژگی‌های این محصول است.

قابلیت پالایش مجدد: بسته به ضخامت چوب سخت، می‌توانید بدون نیاز به تعویض کل کفپوش، اصلاح نمایید.

معایب کفپوش چوبی برای آشپزخانه

تغییرات دما و میزان رطوبت قابلیت آسیب رسانی دارد: اگر چه کفپوش‌های چوبی سخت مقاوم هستند، ولی رطوبت برای آنها خوب نیست. تغییر رطوبت می‌تواند منجر به پیچ خوردگی یا حتی ایجاد فشار در این نوع کفپوش برای آشپزخانه شما گردد.

تمیز کردن آن مشکل است:  تمیز کردن این نوع متریال کفپوش بسیار سخت است.

قیمت بالا: این متریال در عین زیبایی که دارد ولی با هزینه ای زیادی همراه است.

نوع نصب محدود است: از آنجا که چوب سخت  امکان رطوبت را در خود دارد، فقط می توانید آن را روی سطح زیرین تخته سه لا در سطح زمین یا بالاتر از آن نصب کنید.

کفپوش چوبی مهندسی شده برای آشپزخانه

کفپوش برای آشپزخانه-02
کفپوش برای آشپزخانه

کفپوش‌های چوبی مهندسی شده دارای طرفداران زیادی است. این متریال دارای چوب سخت واقعی است اما می‌تواند در برابر رطوبت مقاومت کند تا کفپوش برای آشپزخانه شما را بادوام نگه دارد. این گونه ارزان تر از چوب سخت است.

مزایای کفپوش مهندسی شده برای آشپزخانه

بادوام – کفپوش‌های مهندسی شده از لایه های زیادی ساخته شده اند که در طول زمان دوام آنها را حفظ می‌کند. این متریال ضدخش است. چوب سخت واقعی، یک لایه اصلی برای دوام و یک لایه پشتیبان برای مقابله با رطوبت دارد.

جایگزین ارزان – این متریال چوب واقعی است. بگذارید دوستانتان با دانستن اینکه کمتر هزینه کرده اید به کفپوش‌های چوبی شما علاقه مند شوند.

تمیز کردن آسان، تغییر آن آسان است – به دلیل پشتی آن، زمان تمیز کردن نگران رطوبت نباشید. هنگامی که آماده تغییر هستید، می‌توانید این کفپوش‌ها را برای نمای جدید استفاده کنید و تغییر دهید. فقط مطمئن شوید که لایه چوب سخت شما به اندازه کافی ضخیم است.

نصب راحت تر از چوب سخت – از آنجا که این قابلیت را دارد  در هر مکانی نصب شود، لازم نیست نگران کفپوش خود باشید. می‌توانید کفپوش‌های چوبی مهندسی شده را میخ، منگنه، چسب زد.

معایب کفپوش چوبی مهندسی شده برای آشپزخانه

تمیز کردن محدود است – از آنجا که شما یک لایه چوبی دارید و نه یک چوب سخت، محدود به تعداد دفعاتی هستید که می توانید کف خود را سنباده بزنید و تمیز کنید.

کفپوش لمینت برای آشپزخانه

کفپوش برای آشپزخانه-01
کفپوش برای آشپزخانه

این متریال لمینت چیست که مدام در مورد آن صحبت می‌شود؟ حقیقت این است که کفپوش لمینت بسیار طرفدار پیدا کرده است. اگر بودجه کمی دارید، لمینت یک کفپوش عالی و ارزان است. بادوام است، نصب آن آسان است و در انواع مختلف موجود است.

مزایای کفپوش لمینت برای آشپزخانه

ارزان: کفپوش لمینت ارزان ترین گزینه برای کفپوش آشپزخانه شما است. به راحتی خودتان آن را نصب کنید، در هزینه خود صرفه جویی می‌کنید.

تمیز کردن و نگهداری آسان: تمیز کردن و نگهداری لمینت به دلیل ساختار چند لایه آن بسیار آسان است. کفپوش لمینت معمولاً از تخته فیبر با چگالی بالا ساخته شده و در برابر آب مقاوم است. زمان تمیز کردن کفپوش خود هیچ نگرانی نخواهید داشت.

نصب آسان: نصب کفپوش لمینت بسیار آسان است. کفپوش لمینت به صورت یک کفپوش شناور طراحی شده است و با مکانیزم‌های قفل مخصوص ساخته شده است تا به راحتی در محل قرار گیرد و قفل شود.

معایب کفپوش لمینت برای آشپزخانه

دوام کمتری نسبت به چوب سخت: از آنجا که چوب واقعی به کار نرفته، به اندازه چوب سخت دوام نخواهد داشت. این نوع کفپوش برای آشپزخانه در برابر آب مقاوم تر است، اما در طول سال‌ها بیشتر از کفپوش چوبی سایش و پارگی را دارد.

ظاهر بستگی به کیفیت لمینت دارد: کفپوش لمینت در همه نوع  موجود است. ظاهر چوبی واقعی دارای برچسب قیمت گران تری است. برای ظاهر چوبی واقعی، به یک تخته لمینت ضخیم تر نیاز دارید.

نمی توان این نوع کفپوش‌ها را اصلاح کرد: از آنجا که لمینت یک تصویر است، نمی‌توانید کفپوش‌های خود را مجدداً تمیز کنید. این بدان معناست که زمان تغییر است، باید تمام کفپوش های جدید را خریداری کنید.

کفپوش کاشی برای آشپزخانه

کفپوش برای آشپزخانه-04
کفپوش برای آشپزخانه

کاشی کفپوش برای آشپزخانه یک صنعتی است که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاشی بادوام است و راحت ترین گزینه برای تمیز کردن است. کاشی کفپوش برای آشپزخانه سرامیکی یا چینی است و گزینه های شما در ظاهر و قیمت بستگی به این دارد که کدام را انتخاب کنید.

مزایای کفپوش کاشی برای آشپزخانه

دوام: هر آنچه را که انتخاب می‌کنید، با هر سبک و رنگی دارای دوام و مقاومت بالا است.

تنوع درانتخاب‌ها: با کاشی، شما گزینه‌های زیادی و با هر قیمتی دارید. سرامیک یک گزینه ارزان کفپوش برای آشپزخانه است.

معایب کفپوش کاشی برای آشپزخانه

نصب و راه اندازی مشکل است: کفپوش کاشی را خودتان نمی‌توانید متصل کنید. برای نصب، به ابزارهای مختلفی از جمله ملات، فاصله دهنده و سیلر نیاز دارید.

مقاومت با توجه به کیفیت: در صورت نصب روی بتن، اقدامات احتیاطی را انجام دهید تا از ترک خوردن کاشی به دلیل تورم زیر کفپوش جلوگیری شود.

طرح فقط در سطح:  کفپوش سرامیکی از خاک رس ساخته می شود، در کوره پخته می شود و سپس با طرح یا رنگ لعاب می‌شود. این بدان معناست که ظاهری که انتخاب کرده اید فقط روی سطح است و نه زیر آن. اگر کاشی و سرامیک شما تراشه کند، مطمئناً رنگ خاک رس طبیعی نشان داده می شود.

کفپوش وینیل لوکس برای آشپزخانه

کفپوش برای آشپزخانه-03
کفپوش برای آشپزخانه

قطعاً یکی از موارد مورد علاقه بسیاری این گزینه است.کفپوش وینیل دارای انواع مختلفی است: رول، کاشی و تخته. رول‌ها کم هزینه ترین هستند، اما بیشتر در مناطق بزرگ استفاده می‌شوند و نیاز به نصاب حرفه ای دارند.

تخته‌ها و کاشی‌ها را می توان به روش لایه برداری و چسباندن، قفل شدن و شناور کردن نصب کرد. وینیل پوست و چوب یک کفپوش موقت عالی ارائه می‌دهد ، اما ما آن را برای استفاده دائمی توصیه نمی‌کنیم.

مزایای کفپوش وینیل لوکس برای آشپزخانه

گزینه های نصب: می توانید پوست کنده و بچسبانید، چسب بزنید (به طور دائمی)، قفل کنید. شما هرگز گزینه‌های بیشتری نسبت به وینیل نخواهید داشت.

شیک و زیبا: با فناوری جدید، وینیل را زیبا تر و با دوام تر از همیشه می‌کند. آشپزخانه رویایی شما دارای ظاهری است و وینیل می‌تواند به شما در دستیابی به آن کمک کند.

ظاهر: سنگ، چوب، یا الگوها.

معایب کفپوش وینیل لوکس برای آشپزخانه

هزینه متفاوت است: بسته به نوع وینیل لوکس خریداری شده ، می‌تواند گران باشد. اگرچه هنوز چوب‌های چینی و مهندسی شده کمتر است، اما می‌تواند گران تر از ورقه ورقه باشد.

سخن پایانی

اکنون که از ویژگی‌های کفپوش برای آشپزخانه آگاهی یافتید، کدام یک برای شما بهتر است؟

کفپوش‌هایی را انتخاب می‌کنید باید مکمل آشپزخانه شما باشد، چه روستایی باشد و یا مدرن. اندازه آشپزخانه و رنگ‌ها، بافت‌ها و الگوهای موجود را در نظر داشته باشید.

اگر بودجه بالایی دارید و می خواهید باکیفیت ترین کفپوش را در آشپزخانه خود داشته باشید ، کفپوش‌های چوبی سخت مناسب هستند. آنها با دوام هستند و ظاهری کلاسیک در آشپزخانه شما ایجاد می‌کنند‌.

اگر قصد دارید در هزینه خود صرفه جویی کنید و کفپوش‌های زیبایی داشته باشید، کاشی‌های لمینت و سرامیک با دوام هستند و در انواع مختلف برای تکمیل ظاهر رویایی شما وجود دارند. کاشی‌های کف آشپزخانه همیشه ظاهری کلاسیک و جهت کفپوش برای آشپزخانه مناسب هستند.

چوب مهندسی دارای ویژگی های چوب سخت است ، اما با دوام بیشتر در آشپزخانه و هزینه کمتر. به علاوه، شما همچنان از داشتن چوب واقعی در آشپزخانه برخوردار هستید.

مزیت برند ورتینا در مورد پانل روکش چوبی کابینت آشپزخانه:

تیم مبنا با برند تجاری ورتینا کادری متخصص در امر دکوراسیون داخلی و اجرای فعالیت های عمرانی سازه می‌باشد.

  • سبک شناسی و ایجاد هویت ساختمانی و مشاوره توسط تیم فنی و مهندسی.
  • طراحی و ارائه پلان های معماری متناسب با سبک مورد نیاز.
  • آنالیز کیفی و ریالی و اصلاح طرح متناسب با بوجه پروژه.
  • زمانبندی و اولویت بندی اقدامات اجرایی برای تحقق دوره پروژه ازجمله نوسازی و بازسازی و تخریب.
  • تامین تجهیزات و بررسی کیفی مصالح و تجهیزات.
  • اجرای طرح توسط تیم متخصص و متعهد.
  • ارائه تضمین کیفی و خدمات سالانه.
  • به کارگیری دیوارهای پیش ساخته و سبک  و نقاشی ساختمان و پتینه کاری و پارکت
  • طراحی داخلی (دکوراسیون آشپزخانه، انتخاب و طراحی کابینت، طراحی اتاق کودک و…)
  • انواع کابینت(mdf، پانل روکش چوبی، کابینت ممبران و…)

امیدواریم  این مقاله انتخاب کفپوش برای آشپزخانه توانسته باشد برای شما مفید واقع شود. ما در اینجاییم تا شما راحت زندگی کنید. ما باور داریم یک سرپناه برای شما آخر رضایت نیست و خلق رضایت هنر ما است.

شما اگر میخواهید ملکی را بفروش برسانید. اگر میخواهید در یک ملک سکونت کنید. هر تغییری را برای بهبودی و ایجاد حس خوب را برای خود رقم بزنی نیاز دارید یک متخصص را درکنار خود داشته باشید.

اگر افتخار دادید و مارا بعنوان یک متخصص انتخاب کردین، از شما درخواست میکنیم که به ما اعتماد کنید.

شماره تماس: 09-88288307-021