vertina tabligh

چگونه یک آشپزخانه زیبا و مدرن داشته باشیم؟ 6 وسیله مورد نیاز

چگونه یک آشپزخانه زیبا و مدرن داشته باشیم؟ 6 وسیله مورد نیاز

هیچ قسمتی از طراحی خانه جدید شما بیشتر از آشپزخانه زیبا و مدرن تا این اندازه تاثیرگذار روی خانه نیست. بخش‌ها و نقش‌های زیادی برای پر کردن دارد، شما زمان زیادی را در اینجا می‌گذرانید و به‌عنوان یک مکان اصلی  برای جمع شدن برای دوستان و خانواده به حساب می‌آید. بسیاری از صاحبان خانه هنگام برنامه ریزی برای چیدمان آشپزخانه زیبا و مدرن بر روی لوازم خانگی تمرکز می کنند، اما متغیرهای دیگر نیز نباید از یاد ببریم.

کابینت‌های شگفت انگیز برای یک آشپزخانه زیبا و مدرن

کابینت ها دو دسته هستند. آنها بخش عمده ای از ویژگی بصری یک آشپزخانه زیبا و مدرن را تشکیل می‌دهند و باید نیازهای ذخیره سازی شما را برطرف کنند تا یک آشپزخانه بی نظم و کاملاً کاربردی باشد. شما می‌توانید سبک درب، پرداخت، سخت افزار و حتی ویژگی های تزئینی و همچنین  موارد ذخیره سازی موجود در آن را به سلیقه خود انتخاب کنید.

هنگامی که فضایی را که باید با آن کار کنید را شناسایی کردید، ببینید چه چیزی را می توانید در آن فضا قرار دهید و از کمک گرفتن از یک متخصص و مشاوره در این زمینه نترسید. کابینت‌های شما برای اینکه یک آشپزخانه زیبا و مدرن بسازد باید به شکل تخصصی مورد بررسی قرار گیرد. شرکت ورتینا در زمینه طراحی آشپزخانه زیبا و مدرن به شما کمک می‌کند تا فضایی را که دوست دارید طراحی کنید.

با توجه به ابعاد و محل قرارگیری، کابینت‌ها که اغلب پس زمینه آشپزخانه را تشکیل می‌دهند، مورد اهمیت است. شما می‌توانید حس خاصی را با رنگ و همچنین ساختار القا کنید، بنابراین به گالری‌های موجود توجه کنید تا ببینید چگونه حرفه‌ای ها فضاهای متنوع و زیبا خلق می‌کنند.

شاید تعجب برانگیز باشد که درب‌ها چگونه می‌توانند با روکش‌های مختلف متنوع باشند و چقدر رنگ می تواند بر برداشت شما از خطوط و پانل های آنها و یک آشپزخانه زیبا و مدرن تأثیر بگذارد. فضا و سبک خود را در نظر بگیرید تا مشخص کنید که آیا کابینت‌های بسته می خواهید یا قفسه های باز یا شیشه می تواند طراحی شما را بهبود بخشد.

آشپزخانه زیبا و مدرن-004
آشپزخانه زیبا و مدرن

میزهای از جنس کوارتز برای خلق آشپزخانه زیبا و مدرن

کابینت‌های چوب تیره و پوشش خاکستری کاشی ، به ایجاد زیبایی شفاف و روشن بسیارکمک می کند. برخلاف ظاهر سنگ مرمر، سطح در برابر فشارهایی که وارد می‌شود ایستادگی می‌کند تا ظاهر خود را برای چندین سال به شکلی پایدار و بدون مشکل حفظ کند!

کانترهای زیبا

سطح کار شما نیزبرای خلق آشپزخانه زیبا و مدرن نقش مهمی ایفا می‌کند. همه چیز از خط و خش گرفته تا ترک، لکه و آسیب حرارتی ممکن است در این کانترها اتفاق بیافتد. احتمال وقوع هر یک به این بستگی دارد که پیشخوان از چه متریالی ساخته شده است و چقدر مراقب آن هستید، اما به یاد داشته باشید که هیچ آشپزخانه ای در برابر حوادث مصون نیست. امروزه با وجود مواد بسیار مستحکم  در رابطه با میز، صاحبان خانه‌های بیشتری به منظور افزایش طول عمر روی آنها سرمایه گذاری می‌کنند.

اگر مدتی است که کانتر برای آشپزخانه خود نخریده اید، ممکن است ندانید که بخش‌های مهندسی شده در حال حاضر نمای سنگی طبیعی فوق العاده ای را بدون مشکلات ارائه می‌دهند. آنها به تلاش بسیار کمی از طرف شما نیاز دارند تا عالی باشند.

شما انواع سنگ مرمر، گرانیت، و دیگر سنگ ها و الگوهای جامد را برای رفع نیازهای طراحی خود پیدا می‌کنید.

وسایل عالی

سینک آشپزخانه

سینک، که با نام‌های دیگری از جمله سینک، کاسه ظرفشویی، حوضچه دستی، حوضچه ساده نیز شناخته می‌شود، یک لوله‌کشی کاسه‌شکل است که برای شستن دست‌ها، ظرفشویی و سایر اهداف استفاده می‌شود. سینک ها دارای شیرهایی هستند که آب سرد و گرم را تامین می کنند.

سینک مهمترین قسمت در یک آشپزخانه زیبا و مدرن است. بیشترین زمان صرف شده در آشپزخانه در کنارسینک آشپزخانه می‌گذرد. سینک‌ها امکان آماده سازی و شستشو  را فراهم می‌کنند و بهترین طراحی سینک باید این کارها را تا حد امکان فراهم آورد.

لوازم خانگی نیازی به طراحی آشپزخانه ندارند. اگر مطمئن نیستید چه می‌خواهید یا به چه چیزی نیاز دارید، با سازنده یا طراح خود مشورت کنید، زیرا عملکرد باید در اولویت باقی بماند، اما واقعاً امکانات بیشتری از آنچه فکر می‌کنید وجود دارد یا خیر.

قبل از شروع فرآیند طراحی، مهم‌ترین چیز این است که بفهمید آشپزخانه به چه صورت قرار است استفاده شود. این یک نگرش مهم و اساسی است که هر معمار برای اطمینان از کار خود باید به کار ببرد. آشپزخانه نمی تواند فقط یک فضای باقیمانده یا فضایی باشد که در پایان یک پروژه تعریف شود بلکه اهمیت آن بسیار بیشتر است. طراحان باید درک کنند که یک آشپزخانه زیبا و مدرن دارای جریان‌های مختلف و مناطق کاری ممتنوع است که باید در کل پروژه مورد توجه قرار بگیرد.

فضاهای کاری و جریان

بر اسا برخی مطالعاتی که صورت گرفته 5 حوزه کلی را در آشپزخانه وجود دارد:

  1. منطقه انباری: فضای نگهداری مواد غذایی، کنسرو، یخچال
  2. محل نگهداری: لوازم خانگی، ظروف، وسایل آشپزی
  3. منطقه سینک: منطقه تمیز کردن
  4. منطقه آماده سازی: به طور ایده آل یک فضای پیشخوان بزرگ برای کار کردن
  5. منطقه پخت و پز: اجاق گاز و فر.

قسمت انباری، سینک، آماده سازی و پخت و پز به طور دائم با هم ترکیب شده و با فرآیند تهیه یک وعده غذایی به کارآمدترین شکل ممکن مرتبط است.

آشپزخانه مدرن و با مفهوم باز منجر به تقاضای فزاینده ای برای لوازم آشپزخانه یکپارچه شده است که سیم کشی‌های الکتریکی نامطلوب را کاهش می دهد و شکاف بین عملکرد و زیبایی شناسی را کاهش می دهد. وسایل داخلی نه تنها آشپزخانه را مرتب نگه می‌دارند، بلکه انسجام بین آن و سایر قسمت‌های خانه را نیز بهبود می‌بخشند و تجربه روان‌تری را ایجاد می‌کنند. در اینجا برخی از بهترین انتخاب های ما برای لوازم یکپارچه ای وجود دارد که در یک آشپزخانه مدرن کاملاً در خانه مناسب هستند.

آشپزخانه زیبا و مدرن-002
آشپزخانه زیبا و مدرن

اجاق‌های توکار

اجاق‌های  توکار با ترکیب عملکرد در سطح رستوران با طراحی‌های ساده که برای آشپزخانه‌های خانگی زیبا و ایده‌آل هستند.

هود اجاق گاز

مجموعه‌ای چشمگیر از هودهای داخلی با طراحی خوب و کارآمد دارد. امروزه با توجه به نوع معماری خانه‌ها و رواج آپارتمان‌ها، هود به یکی از مهم ترین و کاربردی ترین تجهیزات آشپزخانه زیبا و مدرن تبدیل شده است. تهویه مطبوع، هدایت بوی روغن، بوی غذا، دود و چربی به بیرون از محیط آشپزخانه بیشترین است. هودها انواع مختلفی دارند که هر کدام طراحی و عملکرد متفاوتی دارند و برای طراحی یک آشپزخانه زیبا و مدرن بسیار مناسب هستند.

قهوه ساز

نوشیدن یک فنجان  قهوه این قابلیت را دارد که حال و هوای روز شما رامتحول کند. ممکن است به دنبال این باشید که خودتان یک فنجان خوب دم کنید و می‌توانید هر روز صبح، درست در خانه‌تان، یک فنجان قهوه عالی درست کنید.

داشتن قهوه ساز حرکت خوبی است. اگر شما و خانواده تان در مورد مصرف قهوه بسیار جدی هستنید، طیف هوشمندی از قهوه سازها موجود است که با توجه به ساختار آشپزخانه مورد استفاده است.

آشپزخانه زیبا و مدرن-001

ماشین ظرفشویی

ماشین‌های طرفشویی توکار گزینه‌های مناسب برای طراحی آشپزخانه زیبا و مدرن هستند، انتخاب خوبی برای تمیز کردن کم‌صدا و کم مصرف هستند. ماشین ظرفشویی در رنگ‌های استیل ضد زنگ، مشکی و سفید موجود است که در آشپزخانه‌ زیبا و مدرن به خوبی کار می کند.

یخچال توکارو مستتر

یخچال ها می‌توانند بخش بزرگی از فضای دیوار آشپزخانه شما را در بر بگیرند. اگر می خواهید تداوم بصری و بافتی را با دیوارهای آشپزخانه خود حفظ کنید، جلوی یخچال خود را با همان مواد پنهان کنید.

آشپزخانه زیبا و مدرن-003

یک آشپزخانه خوب چه ویژگی دارد؟

جنبه‌های کلیدی برای طراحی کارآمد آشپزخانه زیبا و مدرن به خوبی شناخته شده است و شامل ایجاد یک مثلث کاری (بین یخچال، سینک و صفحه آشپزخانه شما)، فراهم کردن فضای ذخیره سازی کافی و اطمینان از (در صورت امکان) سطح شفاف قابل توجهی برای مواد غذایی است. اهمیت روشنایی در آشپزخانه بسیار قابل توجه است.

6 نوع چیدمان آشپزخانه کدامند؟

شش نوع اصلی چیدمان آشپزخانه وجود دارد: جزیره ای، موازی، مستقیم، L-شکل، U-شکل، باز و گالی.

مزیت برند ورتینا:

تیم مبنا با برند تجاری ورتینا کادری متخصص در امر دکوراسیون داخلی و اجرای فعالیت های عمرانی سازه می‌باشد.

  • سبک شناسی و ایجاد هویت ساختمانی و مشاوره توسط تیم فنی و مهندسی.
  • طراحی و ارائه پلان های معماری متناسب با سبک مورد نیاز.
  • آنالیز کیفی و ریالی و اصلاح طرح متناسب با بوجه پروژه.
  • زمانبندی و اولویت بندی اقدامات اجرایی برای تحقق دوره پروژه ازجمله نوسازی و بازسازی و تخریب.
  • تامین تجهیزات و بررسی کیفی مصالح و تجهیزات.
  • اجرای طرح توسط تیم متخصص و متعهد.
  • ارائه تضمین کیفی و خدمات سالانه.
  • به کارگیری دیوارهای پیش ساخته و سبک  و نقاشی ساختمان و پتینه کاری و سقف ساختمان
  • طراحی داخلی (دکوراسیون آشپزخانه، انتخاب و طراحی کابینت، طراحی اتاق کودک و…)
  • انواع کابینت(mdf، پانل روکش چوبی، کابینت ممبران و…)

امیدواریم این مقاله توانسته باشد برای شما مفید واقع شود. ما در اینجاییم تا شما راحت زندگی کنید. ما باور داریم یک سرپناه برای شما آخر رضایت نیست و خلق رضایت هنر ما است.

شما اگر قصد دارید میخواهید ملکی را به فروش برسانید. اگر می‌خواهید در یک ملک سکونت کنید. هر تغییری را برای بهبودی و ایجاد حس خوب را برای خود رقم بزنی نیاز دارید یک متخصص در این زمینه را درکنار خود داشته باشید.

اگر افتخار دادید و مارا به عنوان یک متخصص انتخاب کردین، از شما درخواست می‌کنیم که به ما اعتماد کنید.

شماره تماس: 09-88288307-021


برای دانلود مقاله اینجا کلیک کنید.


برای دانلود پادکست مقاله اینجا کلیک کنید.