vertina tabligh

گرمایش از کف یا گرمایش تابشی

گرمایش از کف یا گرمایش تابشی

سیستم گرمایش از کف

در یک سیستم ازنوع الکتریکی، یک سری سیم برقی را درزیر یا درون کف زمین محل مورد نظرشما نصب می‌شود. این سیم های برقی وسیله ای در جهت گرم کردن یک منطقه یا اتاق باشد. برای نمونه  کف حمام سرد و کاشی کاری شده نمونه ای از این فضاها می باشد.

سیستم الکتریکی راه اندازی شده به اندازه اتاق ومقدارعایق بودن آن، کفپوش، عایق بودن ونوع کفپوش درفضای موردنظر وابسته میباشد. این دربردارنده سیم کشی های شل، انعطاف پذیری خوب ومناسب به منظورجادادن در فضاهای کوچک یا نامناسب، سیستمهای گرمایش ازکف که استفاده می‌شود. به صورت کابل برق ویا تشکهای گرمایشی است که به منظور پوشش برای مناطق بزرگتردر آن قسمت پهن میکنید.

سیستم گرمایش از کف یک سبک مرتب و هوشمندانه به منظور گرم کردن خانه است. بخش گسترده ای از این سیستم برقی و همچنین سازگارباانواع متریال های کف ، اتاقها و پروژه ها راعرضه میکند. امروزه در خانه های هوشمند از این سبک گرمایش استفاده می گردد.

روشی دقیق برای گرم کردن خانه

با به کار گرفتن ازاین تکنولوژی به شکل متعادل افرادواشیا موجود درفضای موردنظر را به طورمستقیم ازسمت زمین گرم میکند. این سبک گرمایش منزل یا محل مورد نظر با صرفه جویی در مصرف انرژی را آسان تر می کند. طیف وسیعی از سیستم های گرمایش از کف به صورت پایدار گرمای آرام و خوبی را به خانه شما می آورند. بدون در نظر گرفتن از سایز و محدوده پروژه مورد نظرشما گرمایش از کف محیط را متعادل میکند.

گرمایش تابشی اغلب با تمامی نوع کفپوش ها و اقسام اتاق هاوفضاهای خانه شماهمساز می اشد. عایق کاری کف شما ازخارج شدن توده حرارتی به سوی پایین ممانعت میکند. این سیستم میزان گرمای جذب شده در کف را به اندازه بسیار بالایی به حداقل می رساند.

گرمایش از کف

6  مورد از مزایا و معایب  سیستم گرمایش از کف که  شما در مورد آن اطلاع ندارید :

اگر شما بخواهید سیستم گرمایش از کف را بعنوان قسمتی از یک پروژه  برای بازسازی خانه در نظر داشته باشید.

از جمله موارد مثبت در مورد سیستم گرمایش از کف:

  • رشد و توسعه بهره وری انرژی
  • محافظت کم سیستم های گرمایشی
  • آزادی  برای طراحی و تناسب بخاری های  استفاده شده در کف
  • امنیت و آسانی نصب و راه اندازی سیستم گرمایش از کف
  • عدم نیاز به تعمیر و نگهداری

یک مورد ازمزایای اساسی گرمایش از کف این است که پس ازراه اندازی، سیستم ها اغلب نیازی به  تعمیرونگهداری ندارند.

سیستم های الکتریکی مرتبا به سرویس احتیاج ندارد. اینکه سیستمهای گرمایش ازکف شاید احتیاج به بازنگری داشته باشند تا اطمینان حاصل شود همه کارها به طورصحیح صورت میگیرد.

تمامی بخاری های سیستم گرمایش از کف بایستی به وسیله یک ترموستات ویژه خود سیستم کنترل شوند. ترموستات طبیعتUFH را با صرفه جویی در انرژی بالا می برد. برنامه های گرمایی قابل برنامه ریزی یا عملکرد خودکار گرما را هم ارائه میدهد. یعنی این که شما حتی مجبور نیستید در مورد گرمایش خانه خود تفکر کنید. سیستم های گرمایش از کف ما دائما خانه شما را در دمای مناسب و در زمان مناسب شما گرم مینماید.

  • ایمنی و آسایش

زمانی که از گرمایش ازکف درسیستم منزل شما به کار  رفته است، دیگر احتیاجی نیست دلواپس سطح گرم رادیاتورها باشید. سیستم گرمایشی با خیال کار میکند و لمس آن  سوزاننده نیست و خیلی گرم نمی شود.

گرمایش ازکف به منظور کیفیت هوای اتاق نیز خیلی مناسب است چون هوا را تازه و غنی از اکسیژن میکند. از سویی دیگر، دمای بالا ناشی از رادیاتور موجب افزایش ناراحتی و کم شدن سطح اکسیژن می‌شود. گردش حرارتی دما ازهوا که به سقف بالا میرود و سپس برمیگردد وگردوغبار را به شکل دایره ای درمیاورد .

  • با انواع کفپوشها کار می کند.

گرمایش ازکف این آزادی را به وجود می آورد  که خانه خود را به صورت دلخواه خود مدل سازی کنید. از فضای دیوار و کف نهایت استفاده را ببرید. شما هنوز هم در انتخاب  کردن نوع کفپوش مورد نظر خود آزاد هستید. زیرا گرمایش از کف جنس چوب، کاشی، سنگ، فرش و انواع دیگر کفپوش ها به خوبی کار می کند.

  • سهولت نصب و راه اندازی

نصب سیستم های گرمایش از کف( UFH ) ساده تر آسانتر از آن هست که به نظر میرسد. تصور شماست مناسب و سازگاربرای پروژه های جدید و نیزمستحکم سازی. بعنوان قسمتی از بازسازی منزل، سیستم های برقی و آبی. سیستم های گرمایش از کف وابسته به محدوده پروژه شما درکمتراز 1 تا 2 روز دریک اتاق راه اندازی می‌شود.

بسیاری از سیستم های الکتریکی ما در موقع نصب  وراه اندازی سریع را فراهم می آورند. تمامی تاسیسات گرمایش ازکف بایستی به وسیله یک نصاب حرفه ای وبامهارت بالاانجام شود. نصابی که قبلاً دراین مورد کارکرده وتجربه دارد. اگرشما  به دنبال نصب کننده برای این فرایند می باشید، شاید قادر باشیم از متخصصان و مشاوران ما کمک بگیرید.

گرمایش از کف

تعدادی از موارد منفی سیستم گرمایش از کف

  • هزینه های به کار برده شده برای نصب این سیستم
  • تأثیر گذاشتن بر ارتفاع کف محل مورد استفاده

منفی های گرمایش از کف

  • هزینه نصب و راه اندازی

سیستم های الکتریکی زمان نصب سریع را دارند. بسیاری از سیستم ها فقط در مدت 1-2 روز می توانند در یک حمام با اندازه متوسط ​​نصب شوند. قیمت نصب بسته به سیستم انتخابی شما، اندازه اتاق و هزینه نصب کننده شما متفاوت خواهد بود. میتوانید انتظار داشته باشید که روزانه بین 200 تا 300 پوند هزینه کارگر بپردازید. برای اتصال سیستم به منبع تغذیه شما همچنین باید یک برقکار واجد شرایط را صدا کنید. ممکن است این کار چند ساعت طول بکشد و هزینه ها نیز در اینجا متفاوت خواهد بود.

اگر به دنبال یک نصب کننده برای نصب بخاری برقی کف جدید خود هستید، با ما تماس بگیرید. ما ممکن است یکی از نصب کنندگان تأیید شده Warmup Pro را که در منطقه شما کار میکند، توصیه کنیم.

نصب سیستم های مبتنی بر آب به دلیل نیازهای پیچیده تر نصب، مدت زمان بیشتری طول میکشد. این بدان معناست که نصب یک سیستم گرمایش از کف مرطوب هزینه بیشتری خواهد داشت. با این وجود هزینه کمتری که سیستم های مرطوب ارائه میدهد می تواند این قیمت اولیه را جبران کند. درباره هزینه های نصب محلول گرمایش از کف کف بیشتر بدانید و ببینید کدام سیستم برای شما بهتر است.

  • زمان مورد نیاز برای نصب

بعضی از سیستم های الکتریکی گرمایش ازکف به استفاده از یک ترکیب خود تراز برای نصب نیازمند هستند. پس بایستی پیش ازقرارگرفتن پوشش کف، مدت زمان خشک شدن کامل آنرا درنظر بگیرید، اغلب یک یا دو روز است. برخی از سیستمهای ما، مانند سیستم قطع اتصال گرم شده DCM-PRO، قادر هستند به طور مستقیم روی آن کاشیکاری شوند. این گونهسیستمها نصب را خیلی سریع انجام می دهند. گاهی اوقات کمتر از یک روز در یک اتاق کوچکتر انجام میگردد.

راه اندازی سیستم های گرمایش از کف هیدرونیک بیشتر طول می کشد، که نصب آنها چند روزی زمان نیازمند است. اگرچه این اغلب زمان زیادی  نیست زیرا این سیستم ها گرایش دارند. این سیستم به عنوان بخشی از یک پروژه بزرگتر نوسازی و یا پروژه بازسازی نصب شوند.

جوانب مثبت گرمایش از کف

1. گرمایش با مصرف انرژی

دو گونه از سیستم گرمایش از کف تابشی استفاده می گردد. سیستم از نوع برقی وسیستم مبتنی بر آب. هر دو مورد یک گرمای ثابت و با کیفیت گرمایش را از یک طبقه از کف بالا ایجاد می کند. سیستم های گرمایش از کف از نوع آب گرم، آب گرم را از روش لوله هایی ایجاد میکنند. بعد ازایجاد آب گرم، گرما از داخل آنها تولید شود. از آنجایی که گرمایش از کف، از نوع سیم کشی زیرزمین را گرم میکند تا گرما مورد نیازرا تولید کند.

رادیاتورهای سنتی بایستی گرم شوند تا در دمای بالا مانند 75 در جه گرم شوند. اتاق یا فضای مورد نظر را  به طرزی کارا گرم شود. گرمایش ازکف منحصرا وابسته به سطح کف، بایستی در دمای 29 درجه سانتیگراد یا کمتر کار کند . با هدف گرم کردن اتاق، در نتیجه انرژی کمتری استفاده می شود و صرفه جویی خوبی صورت میگیرد.

گرمایش از کف

پیرامون محدوده سیستم گرمایش از کف بیشتر بدانید

رادیاتورها در شروع هوای نزدیک به خود را گرم می کنند. به همین خاطر اتاقهایی که با گرمایش از نوع رادیاتور گرم می شوند آماده داشتن “نقاط سرد” می باشند. به این معنی که هوا در میانه اتاق سرد و در کنار رادیاتورها خیلی  گرم می‌شود. این مورد اغلب منجر به باز شدن یک پنجره در بالای رادیاتور میگردد تا هوای تازه ای وارد شود. گرمای تابشی و یا همان گرمایش از کف گرما را از کف به بالا در فضای اتاق میچرخاند. این سیستم گرما را بدون در نظر گرفتن بخش های سرد یا گرفتگی در منطقه ارائه می دهد.

برخلاف رادیاتورهای سنتی که موجب میگردد در برخی مواقع فضای اتاق خنک شود و در مواقع دیگر خیلی گرم باشد. گرمایش از کف بیش از اندازه که باعث آزار گردد گرم نمی شود. با به کار گیری از یک ترموستات روی دیوار به دمای مورد نظر که نیاز است می رسد. گرمایش ازکف به لطف سبک مفید وکارآمد گرمایش درخانه، به طور متوسط 15٪ در قبضهای گرمایش صرفه جویی میکند .

با به کارگیری ازسیستم های گرمایش از کف، قادر هستید ازکل اتاق خود بدون بکارگیری رادیاتور روی دیوار لذت ببرید. حتی پیشرفته ترین رادیاتورها فضای دیوار را تصرف می کنند. پس آزادی طراحی را که با کف گرم دارید در نظر داشته باشید. میتوانید دیوارها را همانگونه که می خواهید بیارایید .

در نتیجه این مقاله به این مورد میرسیم که : گرمایش ازکف یک راه ساده و بسیار کم مصرف برای گرم کردن خانه و ایجاد محیطی مناسب برای افراد است. اگرچه هزینه نصب گرمایش تابشی و یا همان گرمایش ازکف از هزینه نصب و راه اندازی رادیاتور سنتی بیشتر است. اما گزینه های متفاوتی با التفات به بودجه شما در دسترس است . گرمایش ازکف موجب صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های ایجاد شده در طولانی مدت در قبض انرژی شما می‌شود.

در زمان  بازسازی سرویس بهداشتی، گرمایش از کف به خصوص قابل توجه میباشد.  اگر به هر حال کفپوش بلند شده و عوض کند، در هزینه کار صرفه جویی بسیار می کنید.

گرمایش از کف

مزیت استفاده از برند ورتینا در اجرای ساخت و ساز و فعالیت های عمرانی موردنظرتان  :

تیم مبنا با برند تجاری ورتینا کادری متخصص در امر دکوراسیون داخلی و اجرای فعالیت های عمرانی سازه.  این تیم قادر به رائه خدمات زیر به شما مهندسین، انبوه سازان و مصرف کنندگان گرامی می‌باشد.

  • سبک شناسی و ایجاد هویت ساختمانی و مشاوره توسط تیم فنی و مهندسی
  • طراحی و ارائه پلان های معماری متناسب با سبک مورد نیاز
  • آنالیز کیفی و ریالی و اصلاح طرح متناسب با بوجه پروژه
  • زمانبندی و اولویت بندی اقدامات اجرایی برای تحقق دوره پروژه ازجمله نوسازی و بازسازی
  • تامین تجهیزات و بررسی کیفی مصالح و تجهیزات
  • اجرای طرح توسط تیم متخصص و متعهد
  • ارائه تضمین کیفی و خدمات سالانه
  • به کارگیری دیوارهای پیش ساخته و سبک  و نقاشی ساختمان و پتینه کاری و روف گاردن

ما در اینجاییم تا شما راحت زندگی کنید. ما باور داریم یک سرپناه برای شما آخر رضایت نیست و خلق رضایت هنر ما است .

شما اگر میخواهید ملکی را بفروش برسانید. اگر میخواهید در یک ملک سکونت کنید. یا هر تغییری را برای بهبودی و ایجاد حس خوب را برای خود رقم بزنی نیاز دارید یک متخصص را درکنار خود داشته باشید .

اگر افتخاردادید و مارا به عنوان یک متخصص انتخاب کردین، از شما درخواست می‌کنیم که به ما اعتماد کنید .

شماره تماس: 09-88288307-021


برای دانلود مقاله اینجا کلیک کنید.