vertina tabligh

چگونه یک آشپزخانه مدرن داشته باشیم؟

چگونه یک آشپزخانه مدرن داشته باشیم؟

چیدمان درست آشپزخانه مهمترین عامل در حصول اطمینان از یک فضای کاربردی آشپزخانه است. آشپزخانه شما اگر کوچک و تنگ باشد یا بزرگ و وسیع، یک چیدمان هوشمندانه همه چیز را در بیشترین استفاده از فضا کمک می‌کند.

یک آشپزخانه معاصر و مدرن جدید بین ظاهر خوب و کارکرد خوب تعادل برقرار می‌کند. پس برای اینکه یک آشپزخانه مدرن داشته باشیم باید در مورد هر دوی آنها به تحقیق بپردازیم.

یک طراح آشپزخانه خوب می‌تواند در رابطه با چیدمان، ذخیره سازی و لوازم به کار گرفته شده مشاوره دهد. برای داشتن یک آشپزخانه مدرن آماده باشید تا در مراحل اولیه، از ابزارهای کمکی گرفته تا گزینه های مدرن روشنایی آشپزخانه، به جزئیات کوچک هم توجه کنید.

قبل از نصب و راه اندازی آشپزخانه مورد علاقه خود، موقعیت خدماتی مانند تأمین آب، زهکشی، تهویه، روشنایی و پریز برق باید مشخص گردد.

کابینت‌های مدرن یک گزینه ساده و پیچیده برای تبدیل آشپزخانه شما به فضایی مدرن است. طراحی ساده و مدرن آشپزخانه‌، همراه با وسایل یکپارچه، روشنایی متفکرانه و ترکیبی از سطوح، به شما کمک می‌کند درعین جذابیت، فضای بیشتری نمایش داده شود.

هنگام طراحی یک آشپزخانه مدرن از کجا شروع کنم؟

آشپزخانه جدید همیشه یک موضوع مورد توجه افراد است، پس زمان برنامه ریزی برای آشپزخانه مورد علاقه بودجه خود را تعیین کنید. وقتی طرحی را دیدید که خوشتان آمد، یک مشاوره با یک برنامه ریز یا طراح را در نظر بگیرید. پس برای شروع کار صحبت با یک برنامه ریز و مشاوره حرفه ای بسیار حائز اهمیت است

ساخت و طراحی یک آشپزخانه مدرن؟ شما واقعاً باید قبل از شروع خدمات آماده، آماده سازی باشید و داشتن طراح آشپزخانه خوب که شما را به آنچه مدنظرتان است اهمیت دارد.شرکت ورتینا در بردارنده متخصصین و مشاوران حرفه ای و زبده در این زمینه است. با ما تماس بگیرید و با مشاوره رایگان به آنچه می‌خواهید برسید.

یک آشپزخانه مدرن-03

چگونه می توان طرح آشپزخانه مدرن را طراحی کرد؟

در نظر داشتن یک مکان خوب برای یک آشپزخانه مدرن برای شروع کار این است که فعالی‌هاییرا که در آشپزخانه فعلی شما انجام می‌شود یا نه لیست کنید. طراح آشپزخانه شما همچنین می‌خواهد بداند چگونه زندگی می کنید؟ چه چیزی و به چه اندازه نگهداری می‌کنید؟ چه کسی با چه علایقی آشپزی می‌کند؟ تا ایده‌ها و لوازم مناسب برای آشپزخانه را به شما پیشنهاد کند.

لوازم آشپزخانه خود را دوست دارید در کجا قرار می‌دهید؟

باید بدانید که قرار دادن خصوصیات کلیدی مانند سینک ظرفشویی می‌تواند مهم باشد، زیرا سینک‌ها و اجاق گازهای جزیره ای محبوب آشپزهایی هستند که دوست دارند هنگام آماده سازی با دیگرن در ارتباط باشند.

با استفاده از المان‌های کلیدی یک آشپزخانه مدرن، محل ذخیره سازی را می توان در اطراف هر مکان کاری در آشپزخانه طراحی کرد ، در کنار وسایل آشپزی و سطل نزدیک سینک ظرفشویی کشیده می شود.

خدماتی همچون لوله کشی آب و زهکشی مشخص می‌شوند. واین تعیین می‌گردد که وسایل مرطوب کجا می‌توانند قرار بگیرند و جریان کار مشخص کننده این است که در کنار چه چیزی قرار دارد.

به شیوه به کارگیری آشپزخانه فکر کنید. برای نمونه خوب است که ظروف غذاخوری را در نزدیک ماشین ظرفشویی برای تخلیه راحت تر در نظر بگیرید.

برای عصر حال حاضرچه رنگ‌ها و استایل‌هایی استفاده می‌شود؟

روند طراحی و ساخت یک آشپزخانه مدرن در حال حاضر بر روی مواد طبیعی مانند چوب غنی، برنج براق، سنگ طبیعی و ترکیبی از بافت‌ها متمرکز شده است.

از آنجایی که ما زمان زیادی را در آشپزخانه سپری می‌کنیم، تررجیح می‌دهیم که امنیت بیشتری داشته باشد تا راحت تر باشیم. پیمایش تصاویر آشپزخانه ها و ایجاد تابلوی ایده‌های مورد علاقه خود بهترین راه برای الهام بخشیدن به بازسازی و به روز بودن با آخرین فرآیندها است.

سطوح صاف مدرن مانند کوارتز کامپوزیت همچنان محبوب هستند زیرا به طور طبیعی ضد باکتری هستند و به راحتی پاک می‌شوند. ایده‌های رنگ آشپزخانه هنوز تحت سیطره تاریک و مودب هستند، با چوب غنی‌، بافت خشن و سایه‌های عمیق آبی و سبز.

یک آشپزخانه مدرن-02

طراحی یک آشپزخانه مدرن و شیک

شما می‌توانید یک آشپزخانه مدرن با خطوط تمیز و دکوراسیون مینیمالیستی به وجود آورید. این سبک ساده و زیبا با مقدار زیادی عملکرد و ذخیره سازی است. باید بتوانید طراحی مدرن خود را با ایده‌های تزئین آشپزخانه مدرن ایجاد کنید.

در یک طراحی مدرن با وجود گزینه‌های زیاد برای سخت افزار کابینت، کاشی وسرامیک، نورپردازی و کفپوش می‌توانید یک آشپزخانه مدرن با عناصر کاربردی طراحی کنید. برای ایجاد یک آشپزخانه مدرن جذاب و جالب‌، از بافت‌های طبیعی و رنگ‌های مختلف اسنفاده کنید. برخی از ایده های طراحی آشپزخانه مدرن را در متن زیر ذکر کرده ایم.

  • کابینت‌های رنگ تیره و اسپرسو

کابینت‌های تیره در طراحی یک آشپزخانه مدرن بسیارمحبوب و مورد توجه هستند. رنگ مات به کابینت‌های با رنگ تیره رنگ جلوه می‌دهد و لوازم با خاصیت سرد را گرم نشان می‌دهد که اغلب در آشپزخانه‌های مدرن وجود دارد.

  • فولاد ضد زنگ

فولاد ضد زنگ تمیز و خنک در طراحی مدرن بسیار مورد توجه واقع شده است. این یک سطح عالی برای یک آشپزخانه مدرن است، جایی که لازم است سطوح را تمیز کنید و غالبامواد غذایی را تمیز کنید. لوازم استیل ضد زنگ، شیرآلات، سخت افزار، هودهای مخصوص و حتی سینک‌های آشپزخانه مدرن جلوه ای زیبا به خود می‌دهند. از آنجا که بسیاری از انواع محصولات با روکش فولادی ضد زنگ موجود است.

  • چوب بلوند

چوب بلوند، علی الخصوص زمانی که با فولاد ضد زنگ ادغام می‌شود، در طراحی یک آشپزخانه مدرن، فضایی زیبا به وجود می‌آورد. کابینت‌ها، کفپوش‌ها و جزایر می‌توانند گرمای چوب روشن را به نمایش دهند. با ادغام کابینت آشپزخانه روشن و مدرن را با عناصر تیره تر در برنامه ریزی طراحی تعادل ایجاد کنید. در یک آشپزخانه مدرن، کفپوش کاشی‌های تیره سقفی با روکش‌های بلند و کابینت‌های چوبی روشن را برای جلوه بیشتر در کنار هم قرار می‌دهند.

  • میزهای از جنس مرمر

میزهای با جنس تخته سنگ مرمر سفید شیک بسیار محبوب هستند. سنگ مرمر اغلب دارای طوسی خاکستری در الگوی طبیعی است که به خوبی با عناصر ضد زنگ معاصر تلفیق می‌شود. سطوح مرمر متخلخل هستند، بنابراین برای جلوگیری از ایجاد لکه بلافاصله آلودگی را پاک کنید و هرگز غذا را مستقیماً روی میز نریزید.

  • کابینت‌های رنگارنگ

یکی دیگر از فرآیندهای مورد توجه و محبوب در طراحی مدرن، رنگ آمیزی کابینت‌ها به صورت ترکیب رنگی است. نارنجی سوخته، سبز زمردی، آبی سرمه ای از رنگ‌های سرگرم کننده ای هستند که وقتی با لوازم و سطوح شیک ادغام می‌شوند، همچنان مدرن به نظر می‌رسند. این یک المان آسان برای به کارگیری در چیدمان یک آشپزخانه مدرن است.

یک آشپزخانه مدرن-04
  • به کارگیری وسایل هندسی

وسایل روشنایی، چه لوستر بزرگ و چه آویزهای متعدد بر بالای جزیره، سبکی مدرن به محیط آشپزخانه می‌دهد. این وسایل دارای اشکال هندسی و خطوط تمیز هستند از محبوبیت ویژه ای در میان افراد برخوردارند. وسایل روشنایی با عناصر گرد راهی عالی برای شکستن لبه‌های ساده و مربع شکل آشپزخانه مدرن و افزودن نرمی به فضا است. مبلمان مدرن آشپزخانه مانند صندلی‌های یکپارچه‌سازی و میزهای گرد نیز می‌تواند یک طراحی ملایم ایجاد کنند.

  • کاشی مترو

کاشی سفید مترو به خاطر بودن همیشه برای بسیاری از سبک‌های مختلف آشپزخانه به کار می‌رود. خطوط واضح و سطح براق کاشی مترو به خوبی با ظاهر ساده دکوراسیون آشپزخانه مدرن هماهنگی دارد. دیوارهای تمام سفید فضا را بازتر نشان می‌دهند و آن را به گزینه ای مناسب برای طراحی مدرن آشپزخانه کوچک تبدیل می‌کنند.

  • قفسه بندی باز

قفسه‌های باز به عنوان فضایی برای ذخیره سازی و دکوراسیون به کار می‌رود. قفسه‌های فولادی ضد زنگ یا خنثی به ظروف و لوازم جانبی در آشپزخانه مدرن اجازه می دهند. تبدیل کابینت به قفسه بندی باز، سنگینی درهای کابینت را از بین می‌برد و آشپزخانه را بازتر نشان می‌دهد. خصوصا در آشپزخانه‌هایی به سبک آشپزخانه که در خانه‌ها و آپارتمان‌های قدیمی دیده می‌شوند.

موزاییک‌های هنرمندانه و هندسی

کاشی‌های موزاییک رنگارنگ خطوط تمیز سبک مدرن را حفظ می‌کنند اما برای گرما و سفارشی سازی، درخشندگی و رنگ به کار می‌روند. چه طرحی را انتخاب کنید که دارای یک رنگ باشد یا چند رنگ، کاشی موزاییک راهی آسان برای هماهنگی و ادغام عناصر رنگی به یک طراحی آشپزخانه مدرن خنثی است.

سخن پایانی

طرح‌های مدرن آشپزخانه دارای پلان‌های طبقه باز هستند که آشپزخانه را گسترش می‌دهند. آنها همچنین دارای تقسیمات منطقه ای متمایزی هستند که به طور دقیق مشخص شده اند و دارای یک رنگ هستند. مینیمالیسم و ویژگی‌ظاهری ساده اما شیک خصوصیت این آشپزخانه‌ها است.

مزیت برند ورتینا در طراحی یک آشپزخانه مدرن:

تیم مبنا با برند تجاری ورتینا کادری متخصص در امر دکوراسیون داخلی و اجرای فعالیت های عمرانی سازه می‌باشد.

  • سبک شناسی و ایجاد هویت ساختمانی و مشاوره توسط تیم فنی و مهندسی.
  • طراحی و ارائه پلان های معماری متناسب با سبک مورد نیاز.
  • آنالیز کیفی و ریالی و اصلاح طرح متناسب با بوجه پروژه.
  • زمانبندی و اولویت بندی اقدامات اجرایی برای تحقق دوره پروژه ازجمله نوسازی و بازسازی و تخریب.
  • تامین تجهیزات و بررسی کیفی مصالح و تجهیزات.
  • اجرای طرح توسط تیم متخصص و متعهد.
  • ارائه تضمین کیفی و خدمات سالانه.
  • به کارگیری دیوارهای پیش ساخته و سبک  و نقاشی ساختمان و پتینه کاری و سقف ساختمان
  • طراحی داخلی (دکوراسیون آشپزخانه، انتخاب و طراحی کابینت، طراحی اتاق کودک و…)
  • انواع کابینت(mdf، پانل روکش چوبی، کابینت ممبران و…)

امیدواریم  این مقاله توانسته باشد برای شما مفید واقع شود. ما در اینجاییم تا شما راحت زندگی کنید. ما باور داریم یک سرپناه برای شما آخر رضایت نیست و خلق رضایت هنر ما است.

شما اگر میخواهید ملکی را بفروش برسانید. اگر میخواهید در یک ملک سکونت کنید. هر تغییری را برای بهبودی و ایجاد حس خوب را برای خود رقم بزنی نیاز دارید یک متخصص را درکنار خود داشته باشید.

اگر افتخار دادید و مارا بعنوان یک متخصص انتخاب کردین، از شما درخواست میکنیم که به ما اعتماد کنید.

شماره تماس: 09-88288307-021